• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg foretrækker at der kommer nye skurke på bordet, men med den rigtige skuespiller, ville Jokeren da ikke være helt af vejen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 Patriarch 13 år siden

smalieux (20) skrev:
Vil gerne se Jokeren i 3. film. Heath Ledger gjorde det fantastisk, men nu har han jo lagt grundstenene til figuren, så tror godt en god skuespiller kunne spille ham næsten ligeså godt. Jokeren er jo Batmans ærkefjende, og synes ikke 2'eren endeligt afsluttede hans rolle i serien.


Stort set hvad jeg skulle til at skrive - nærmest ordret.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 RasmusFL 13 år siden

Prøv Michael Shannon, siger jeg bare!
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#24 Geekalot 13 år siden

de skal holde jokeren uden for nu, kan de reboote batman om 10 kan de evt. bringe jokeren med igen, men pt. er jokeren = ledger og han laver ikke flere joker film :)
Gravatar

#25 Jakob 13 år siden

Joseph Gordon-Levitt ville passe mig fint som The Joker, manden har masser af talent og med lidt træning så er hans fysik i vinkel :)
Gravatar

#26 elwood 13 år siden

Der vil komme et ramaskrig af proportioner hvis de tager ham med.

Så nej lad os se hvad Mr. Nolan kan finde på ellers, han har jo bevist det før.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 filmz-Narniabæver2010 13 år siden

Ingen Batman uden Jokeren!
Gravatar

#28 Kochie 13 år siden

En karakter som Bane vil jeg rigtig gerne opleve. Ikke som han er vist i en skrækkelig film og et fantastisk spil, hvor han er dum som et bræt og nem at slå ud. Men hvis Nolan tog udgangspunkt i Knightfall, ville der i hvert fald blive solidt kaos i Gotham igen, og Bane er en skurk, der er ganske vanvittigt ond. Jeg ville også gerne se The Riddler og absolut også Catwoman. Det, der gjorde Batman Returns til dobbelt sej var, at Bruce blev distraheret af et kvindemenneske. Det samme sker i Mask of Phantasm, og jeg synes stadig, at en god Batmanfortælling består af lige dele sej skurk, cool gadget-brugende-detektiv-tænkende Batman og Bruce Wayne i mere end ét dilemma. Det gjorde Batman Begins rigtig god i forhold til Bruces forhold til hævn. Det gjorde Mask of Phantasm god, fordi Bruce ikke vidste, hvornår nok var nok, og hvis jeg må trække Batman: Arkham Asylum-spillet med ind i det hele, er en af de bedste dele ved spillet de segmenter, hvor Scarecrow har fat i Batmans hjerne.
Jeg ønsker mig:
Sej skurk
Sød pige
Stakkels Bruce
episk slutkamp.
Gravatar

#29 MystiskeMox 13 år siden

Hvis de kan skifte Batman ud så mange gange så kan man også skifte Jokeren ud.
Ledger gjorde det godt, men det kan andre også gøre så det er for langt ude at han ikke kan skiftes, især når han kan maskeres godt af lidt maling. Han skal jo ikke fremstå med sit glatte ansigt. Selv der hvor skuespillerne skal fremstå på deres glatte ansigt kan udskiftning lade sig gøre troværdigt, vi har set det mange gange. James Bond er vel et af de bedste eksempler. Det mest optimale er selvfølgelig altid at have de samme skuespillere til de samme roller, men sådan er verdenen ikke altid skruet sammen.

I øvrigt så jeg helst at Batman 3 handlede om nye skurke.
Gravatar

#30 Collateral 13 år siden

#29: Forskellen er bare at de jo ikke skifter Batman ud indenfor de forskellige instruktørers universer. Burton havde Keaton og Nolan har Bale (jeg tæller ikke Schumacher med. På samme måde havde Burton en joker, og nu har Nolan haft sin joker, lad det være ved det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: