• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 13 år siden

#36 Jamen netop det, at Rachel er blevet skiftet ud (vellykket might I add), gør vel, at Nolan ikke har problemer med dette. Hvis det var hans vision fra starten af, at Jokeren havde en stor rolle i den tredje film, så fortsæt dog med den tanke. Hedger gjorde et fremragende job, men jeg kan virkelig ikke se problemet i, at en ny skulle spille Jokeren. Hvis de lader filmen foregå et stykke tid efter The Dark Knight, er det sikkert en helt anden rolle Jokeren har og er alligevel, og en ny skuespiller ville bestemt ikke ødelægge det for mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 Collateral 13 år siden

#41: Rachel var, især i første film, en bifigur, som først kom til sin ret med en ny skuespiller på banen, Jokeren var hovedskurken i TDK. Lad os nu få en ny skurk, så kontinuiteten ikke brydes yderligere. Desuden syntes jeg f.eks. at Green Goblin i Spiderman endte med at blive træls fordi han blev ved at komme tilbage (i forskellige reinkarnationer.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 13 år siden

#42 Hvad så hvis Jokeren bliver en bifigur i den næste? Ville det passe dit regelsæt bedre? =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 chronaden 13 år siden

Er det helt utænkeligt at de selv opfinder en ny skurk?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#45 Patriarch 13 år siden

Det tror jeg...

Jeg er frisk på noget Joker. Men pingvinen som våbenhandler eller gangster ville også være cool nok.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 bullertheman 13 år siden

Jeg er helt på linje med #25 og #32… Joseph Gordon-Levitt ville være perfekt til af føre Heath Ledger vision af Jokeren videre. I øvrigt er Joseph Gordon-Levitt allerede en del af Christopher Nolans cast i den nye Inception – og det er jo før set at instruktører er glade for at benytte de samme skuespillere i forskellige film.

Men det er en svær balance gang om Jokeren skal være med igen… Men Jokeren er som andre tidligere har nævnt, alt det som Batman ikke er. Den anarkistiske modstander der bare vil se verdenen bryde sammen. Den perfekte modstander for Batman.
Gravatar

#47 MOVIE1000 13 år siden

JACK NICHOLSON!!!!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#48 rammy 13 år siden

Danny Huston kunne være spændende at se som Jokeren!

http://www.imdb.com/name/nm0404111/

Også en Batman der ikke snakker som The cookie monster...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#49 filmz-Martychris 13 år siden

#46

Han ligner ham jo også en hel del, så det ville jo ikke være så underligt. Foruden spillede de også sammen i "10 Things I hate about you!"...

Ledger og Gordon-Levitt
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#50 Batsy 13 år siden

48# Du skal ikke regne med at de skifter bale ud (-:, han går nok amok igen igen, og han er god som batman/bruce wayne efter min mennigen, men det ville være dejligt vis de siger til ham at han skal stoppe med at lege så meget hæs som i TDK
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: