• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Martychris 13 år siden

#50

Tror nu også at han mente at han skulle snakke ordentligt, ikke skifte ham ud!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#52 Batsy 13 år siden

51# Men jeg troede ´noget andet :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#53 Geekalot 13 år siden

så han skal være Jokerens onde stedbror som over tager Jokerens rolle ?
ohh det er noget af et manus vi er ved at ha her hehe
Gravatar

#54 filmz-Martychris 13 år siden

#53
Hmm, så skal han have et andet navn The Poker eller sådan noget!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#55 Geekalot 13 år siden

haha :)
Gravatar

#56 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg synes helt sikkert, at The Joker skal have en rolle at spille.. Det behøver ingenlunde at være som hovedskurk, men med The Dark Knights slutning og den indvirkning, The Joker i den film havde på Wayne/Batman, så er der ingen tvivl om, at man ikke kan se bort fra den rolle i 3'eren..

En udtalelse som "Nej, han døde med Heath Ledger" er, for mig at se, fuldstændig hul i hovedet.

The Joker har været Batmans nemesis siden længe før Ledger overhovedet blev født, og vil være det længe efter Ledger er glemt (for jo, han bliver glemt).

Så kan man høre argumentet at "i Nolans Batman-univers er der ikke plads til en ny Joker" - hvorfor ikke? Mener man - med det argument - virkelig, at der ikke findes en skuespiller i verden der kan gøre det lige så godt (om end ikke bedre?) end Ledger?

Eller er det blot fordi man er imod udskiftning af skuespillere?

I så fald vil jeg mene, at man i denne sammenhæng ikke så meget må se på det som en udskiftning - men som en erstatning. Hvis Ledger levede, ja, så skulle han da selvfølgelig tilbydes rollen igen.. Men hvad så hvis han havde sagt nej? Skulle man så omskrive manuskriptet? Eller ville det i så fald være i orden?

F.eks. synes jeg, at det var helt i orden, at Katie Holmes blev udskiftet. For det første kan jeg ikke snuppe hende, for det andet var hendes rolle i Batman Begins så ubetydeligt, at man (læs: jeg) dårligt lagde mærke til, det var en anden skuespiller (udover jeg ikke blev irriteret hver gang fjæset tonede frem :) ) der dukkede op i The Dark Knight.

Og så kan man jo sige, at The Joker knap nok var "ubetydelig" i The Dark Knight.. Men hvis han bliver reduceret til en bi-skurk (nej, ikke zum-zum-agtigt!) i den tredje film, så ser jeg intet problem i en anden skuespiller.. Der har allerede været flere gode bud herinde..

Men som altid med Nolan - så stoler jeg på han ved hvad han laver :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#57 Muldgraver 13 år siden

Pjat, pjat, pjat, hvorfor skal man fokusere så meget på Jokeren...? Han er en genial modkarakter, men dem er der altså flere af, der er nævnt rigeligt. Jeg er faktisk ligeglad med hvilken skurk det bliver (men hvis Jokeren ikke er med, kan de ikke bruge Harley Quinn), så længe historien bliver fortalt så der slutteligt fremkommer en harmoni fordi det gode kun lige holder det onde i skak, med Batman som det dobbeltvæsenede bindeled mellem skurken og hans eget ideal, skal historien nok blive glimrende.

Jeg savner en Batman-historie, hvor Gotham er skurken, den femme fatale som Batman ikke kan redde, men ikke kan leve uden at forsøge at redde. Gotham er den onde guddom som leger med sine skabninger, Batman erkender dette, men må kæmpe videre (driften som er definitionen på en helt) for det gode ideal som gør legen selvindbildt spændende for guddommen. Hvis Nolan kan magte at fortælle sådan en historie (endda ovenpå den Gothamsk skuffende TDK)... mums.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#58 elwood 13 år siden

For mig og se giver slutningen en mulighed for ikke og ha jokeren med, det vigtigeste og tage med fra filmen
er at Gordon er nødt til og lade batman være den jagede, for ikke og plette Harvey Dents ry til og det som han stod for.

Man kan sagtens finde på en historie hvor han ikke indgår, det er the Human Hunt på Batman, som jeg vil mene er essentiel i den nye film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#59 Spirit 13 år siden

how cares hvis Heath Ledger er død, hvis de kan fiden en der kan løfte opgaven så ser jeg frem til det
Gravatar

#60 Collateral 13 år siden

#43: Regelsæt og regelsæt. Jeg så ham helst slet ikke, men hvis ikke det kan være anderledes kan jeg vel leve med en birolle. F.eks. man hører ham grine - ser ham sidde i Arkham eller lignende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: