• Den er blevet smidt ud
    49%
  • Jeg har en, men bruger den aldrig
    23%
  • Jeg bruger den meget sjældent
    10%
  • I ny og næ. Til at se gamle film
    8%
  • Jeg har aldrig haft en
    5%
  • Ja, ofte
    3%
  • Hvad er en VHS-maskine?
    3%

Stemmer i alt: 2395

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-ab 13 år siden

Slet ikke. Den røg ud for mange år siden.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#12 Skeloboy 13 år siden

Jeg har en efterskole-VHS, som jeg skal have over på DVD på et tidspunkt. Men udover det, så tror jeg kun det er Knights of God, der ikke kan erstattes
Gravatar

#13 misuma 13 år siden

Jeg har stadig en masse vhsfilm og bruger stadig mine vhsmaskiner, det går lidt sløvt med at skaffe filmene på dvd/BR.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14 iCaspar 13 år siden

Længe siden min VHS røg i skralderen og jeg donerede alle mine Film væk, har kun min Red Dwarf samling tilbage, den blir til evig tid hehe.

#C
Gravatar

#15 lasse78 13 år siden

VHS er sku fedt - Bruger stadig maskinen til en lille samling gamle film. Men den "video" maskine jeg savner aller mest, er den gamle video2000. Lækker maskine...
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#16 Jack--- 13 år siden

bruger den som regel søndag eftermiddag med tømmermænd, og stener disney film
Gravatar

#17 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg bruger stadig VHS.

Har to VHS maskiner.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18 StarWarsFanTHX11384Eb 13 år siden

Jeg skal snart få min sat til igen så jeg kan se de gamle film som stadig duer.
Gravatar

#19 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg må erkende at jeg slet ikke forstår nostalgien omkring VHS og det er til trods for at det var formatet jeg startede med i 80'erne, da jeg blev filminteresseret.

Formatet er jo skrækkeligt og har alle dage været det. Der er ufleksibelt, båndene er særdeles modtagelige overfor skader af alle slags, man skal spole lortet tilbage og afspiller man ikke filmene i en del år, risikerer man at de tager skade, bare af at stå.

Jo, jeg har da stadig en video, fordi jeg har fået den foræret af mine forældre og det er vist første gang i næsten 10 år jeg ejer sådan en, men jeg var en ganske lykkelig mand, da jeg i sin tid skaffede mig af med næsten alt VHS jeg havde.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#20 Guido 13 år siden

Utyske (19) skrev:
Formatet er jo skrækkeligt og har alle dage været det. Der er ufleksibelt, båndene er særdeles modtagelige overfor skader af alle slags, man skal spole lortet tilbage og afspiller man ikke filmene i en del år, risikerer man at de tager skade, bare af at stå.


Det er jo det, der er hele charmen ved VHS! Jeg synes, folk skylder VHS en undskyldning pga. al den negativitet, de udleder omkring den. Den har da aldrig gjort nogen noget. Mine bedste film-minder stammer fra VHS-tiden. I disser noget som har tjent til jeres egen nostalgi, som I tilsynladende tager for givet. Skam jer ;-)
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?

Skriv ny kommentar: