• Den er blevet smidt ud
    49%
  • Jeg har en, men bruger den aldrig
    23%
  • Jeg bruger den meget sjældent
    10%
  • I ny og næ. Til at se gamle film
    8%
  • Jeg har aldrig haft en
    5%
  • Ja, ofte
    3%
  • Hvad er en VHS-maskine?
    3%

Stemmer i alt: 2395

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 BN 13 år siden

Ja, det er man jo tvunget til, når de danske distributører ikke kan finde ud af få udgivet en dvd-udgave af 'Wyatt Earp - Director's Cut' og en dvd-udgave i bredformat af '1492 - Conquest of Paradise' i Danmark! *suk!*

Så jeg har måttet købe 'Wyatt Earp - Director's Cut' på VHS på amazon.com. Og så har jeg beholdt en VHS-udgave af '1492' hvor filmen ER i bredformat.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 elwood 13 år siden

Den laver perfekt Toast.

Hehe nej det kan jeg ikke sige jeg gør, jeg har dog stadigvæk Blues Brothers Original på VHS med Cover og det hele, nåja og Dirty Dancing, men det er af en hel anden årsag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Yoda 13 år siden

Den røg ud for små ti år siden! Så nej, jeg ejer ikke længere en VHS-maskine.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Skeloboy 13 år siden

Har stadig masser af VHS, og det er sjældent, jeg ser dem. Har også overvejet om de ikke skal ud til næste flytning - men jeg er rigtig dårlig til at smide ting ud.
Gravatar

#5 filmz-Utyske 13 år siden

"Bruger du stadig en VHS-maskine?"

Nej, men det sker at jeg bruger en video. :-p
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 keitel 13 år siden

Har smidt omkring 400 bånd ud, men har beholdt en snes stykker, da de ikke kan opdrives på dvd, det gælder især tv film og dokumentarer.
Så bruger den faktisk en gang imellem.
Gravatar

#7 Yoda 13 år siden

#5

Ja, video det er ;-)

Ingen over, ingen under, ingen ved siden af ... [url= klassiker![/url] ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 OxxY 13 år siden

Jeg tillod mig at skrive jeg har aldrig haft en. Mine forældre har stadig deres stående, som jeg brugte da jeg var lille, men tror ikke den er blevet brugt i mange år (5+).
Gravatar

#9 Twister 13 år siden

Jeg har stadig en VHS-maskine (eller en "video" som det også hedder). Bruger den i ny og næ når jeg skal se en af de film jeg har på VHS med ikke har på DVD eller Blu-Ray (SJOVT NOK :P)! VHS er sand nostalagi :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#10 Benway 13 år siden

I ny og næ. Enkelte film er aldrig kommet på dvd, eller er ikke til at skaffe, og så har man jo ikke noget valg.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: