• Den er blevet smidt ud
    49%
  • Jeg har en, men bruger den aldrig
    23%
  • Jeg bruger den meget sjældent
    10%
  • I ny og næ. Til at se gamle film
    8%
  • Jeg har aldrig haft en
    5%
  • Ja, ofte
    3%
  • Hvad er en VHS-maskine?
    3%

Stemmer i alt: 2395

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Utyske 13 år siden

Hvis nogle af jer VHS-ejere tilfældigvis ligger inde med filmen "Live Wire" i den danske VHS-udgave (Bombeeksperten hedder den på dansk), må I meget gerne sige til.

Min far er ret vild med den film og den er aldrig udkommet på dvd i Danmark.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#32 Stilund 13 år siden

Jeg savner helt sikkert at skulle bruge Tracking knappen og spole hvis man skulle det! Helt klart favorit, for mit vedkommende!!! ;-)
Gravatar

#33 misuma 13 år siden

Apropo det at skifte vhs'erne ud. Fandt lige The Believer, One Hour Photo samt K-Pax til 40 kr.

Not bad at all...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#34 amadoR 13 år siden

Har jeg ikke tid til. Jeg jagter dinosaurer i stedet.
Gravatar

#35 lasse78 13 år siden

En ting som man lidt glemmer, af fordele ved VHS, er at det ikke er et statisk medie men Analog.
VHS har en masse "naturlige" artifacts, som vores hjerner godt kan lide, hvor imod DVD er statisk og kan virke anstrengt at se høre på. Men der bliver jo forsket på liv og løs, at få det statiske medie til at emulere analog, så billed/lyd kan blive en mere smooth oplevelse for os at opleve.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#36 sluppermand 13 år siden

Har en, men jeg bruger den sjældent. Jeg har et par gamle bånd, med film optaget fra fjernsynet. Gamle sjældne film og tegnefilm, jeg endnu ikke har fundet på dvd.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#37 misuma 13 år siden

Jeg havde en ide om at skrive alle mine vhs'er ned så jeg ganske langsomt kunne skifte disse ud løbende. Jeg har mange...rigtigt mange, orkede ikke at skrive alle sammen til sidst, gah.

Fandt dog Live Wire som en eller anden søgte :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38 filmz-Utyske 13 år siden

#37 -

That would be me. :) Er den med danske undertekster?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#39 misuma 13 år siden

Det står der ihvertfald på kasetten, hedder den Sidste Nedtælling på dansk? Bare for at være sikker...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#40 filmz-Utyske 13 år siden

Så vidt jeg ved, hedder den Bombeeksperten. Med Brosnan i hovedrollen.

.. noget med at Brosnan spiller en bombeekspert i politiet og er oppe imod en badguy, der har noget væske der kan få folk til at eksplodere..
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: