• Jeg er ikke fan, men synes, filmene er ok
    54%
  • Ja, jeg er super-fan!
    28%
  • Nej, jeg hader Harry
    12%
  • Jeg kan kun lide bøgerne
    6%

Stemmer i alt: 3068

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 StarWarsFanTHX11384Eb 13 år siden

Top 6 Harry Potter film:
1. Harry Potter og the Prisoner of Azkaban
2. Harry Potter and the Goblet of Fire
3. Harry Potter and the Philosopher's Stone
4. Harry Potter and the Half-Blood Prince
5. Harry Potter and the Order of the Phoenix
6. Harry Potter and the Chamber of Secrets
Gravatar

#62 Lord Beef Jerky 13 år siden

Min liste:

1. Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 1 (tror Part 2 får svært ved at slå den)
2. Harry Potter And The Half-Blood Prince
3. Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban
4. Harry Potter And The Order Of The Phoenix
5. Harry Potter And The Chamber Of Secrets
6. Harry Potter And The Philosopher's Stone
7. Harry Potter And The Goblet Of Fire (tror ligeledes Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2 får meget svært ved at komme under denne)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#63 nalle 13 år siden

Jeg er super-fan til op over begge øre! Harry Potter-bøgerne er et spændende univers og virkelig velskrevet. Det specielle ved bøgerne er måden de er skrevet på, jo ældre Harry bliver i universet, jo mere kompleks bliver universet og handlingen. Personligt kan jeg bedst lide de sidste bøger i serien, men der er også mere dybde og kompleksitet i de bøger i forhold de første bøger i serien.

Jeg må indrømme, at jeg synes det er naivt at tro man kender Harry Potter-universet ud fra en trailer eller blot film nr. 1. For det første er filmene slet ikke idybdegående nok i forhold til bøgerne (generelt problem ved filmatisering af bøger - i know), bare se på Harry Potter og Føniksordenen - den længste bog i serien, men den korteste film. For det andet så kan bøgerne sagtens læses hver for sig, men du får nu altså den bedste forståelse af universet ved at læse serien som en helhed.

Gravatar

#64 myshkin 13 år siden

Jeg tror jeg har set alle filmene måske på nær den første. Jeg har også læst Half-Blood Prince som den eneste Potter-bog (originalen, ikke oversættelsen). Af interesse for børnebøger på det tidspunkt. Synes den var både spændende og velskrevet.

Men jeg vil ikke kalde mig selv for en fan. Skal se de(n) nye film.. på et tidspunkt. :)
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#65 Bubbi 13 år siden

Jeg synes alle film har været særdeles gode til at falde i søvn til.
Har haft taget nogle gevaldige soveture på sofaen af de film.

Gravatar

#66 Goon 13 år siden

Har forsøgt at se 1eren fire gange men er faldet i søvn indenfor de første 25 min. hver gang.

Skriv ny kommentar: