• Jeg er ikke fan, men synes, filmene er ok
    54%
  • Ja, jeg er super-fan!
    28%
  • Nej, jeg hader Harry
    12%
  • Jeg kan kun lide bøgerne
    6%

Stemmer i alt: 3068

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Åkepool 13 år siden

Jeg er ikke fan, men synes filmene er noget rodet hø. Kan ikke kende dem fra hinanden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 filmz-T-bird 13 år siden

Jeg var fan for nogle få år siden, men efter jeg læste den sidste bog færdig er min interesse dalet drastisk. Jeg er begyndt at synes at en historie om en fyr der skal hævne sine forældre ikke passer sammen med sådan noget teeny-bobber skole halløj.
Gravatar

#3 Patriarch 13 år siden

Synes godt om de første (dem med John Williams ;)) - det er gået ned af bakke siden o Yates har været noget af det værste for serien. Håber det bliver bedre med den sidste.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 The Flash 13 år siden

Elskede de 4 første som jeg voksede op med, men resten stank især den sjette som jeg fandt totalt overvurderet og overeksponeret.
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

Valgte super-fan kategorien, selvom jeg finder bøgerne meget bedre.

Bedømmelse af filmene:
Harry Potter and the Philosopher's Stone 8/10
Harry Potter and the Chamber of Secrets 6/10
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 7/10
Harry Potter and the Goblet of Fire 7/10
Harry Potter and the Order of the Phoenix 8/10
Harry Potter and the Half-Blood Prince 8/10

1'eren er den bedste. :)
Gravatar

#6 HelmerJ 13 år siden

Jeg blev nød til at melde super-fan, men er det egentligt ikke, det var bare den eneste der dækkede fan af begge medier, fin underholdning er det bestemt.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#7 Sweetiebellefan 13 år siden

Elsker alle filmene, men har ikke læst bøgerne.

Mine naboer er større fans.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#8 BN 13 år siden

Jeg har stemt blankt af følgende årsag:

Jeg har ikke noget forhold til bøgerne. Jeg ved ikke, om jeg synes, filmene er ok. Jeg er ikke fan, og da slet ikke super-fan, men jeg hader heller ikke Harry.

Jeg har set den første og den anden film, samt en del af den femte film. Harry Potter-universet har ikke rigtigt fænget mig, nok mest især på grund af den meget fremtrædende plads magien og trylleriet har.

Nu er der jo også magi og trylleri i såvel 'Lord of the Rings' som 'Star Wars', men det er i begrænset mængde, og det benyttes kun sjældent og kun af nogle få personer - fysisk og moralsk styrke og almindelige våben er ligeså vigtige midler til løsning af konflikter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 MOVIE1000 13 år siden

Jeg er fan og har lige set Harry Potter og De vises sten på BD og skal se resten på BD inden på Onsdag hvor jeg skal til midnats premiere på Harry Potter 7 del. 1 så det kan vidst ikke skrives mere klart jeg er fan :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Najikill 13 år siden

Hvis muligheden var der havde jeg stemt et sted mellem "Ja, jeg er super-fan!" og "Jeg er ikke fan, men synes, filmene er ok". Jeg syntes filmene er rigtigt fede, men er på ingen måde fan af Harry Potter franchisen. Jeg stemmer "Jeg er ikke fan, men synes, filmene er ok"

Skriv ny kommentar: