• Jim Carrey
    30%
  • John Cleese
    19%
  • Peter Sellers
    10%
  • Dirch Passer
    9%
  • Anden komiker
    9%
  • Charlie Chaplin
    9%
  • Eddie Murphy
    6%
  • Rowan Atkinson
    4%
  • Buster Keaton
    1%
  • Jacques Tati
    1%
  • Jerry Lewis
    0%
  • Bob Hope
    0%

Stemmer i alt: 1638

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 chandler75 18 år siden

# 25 Enig. Jeg synes især Jennifer Aniston var god i "Friends" og har haft nogle vellykke humoristiske roller efterfølgende på film.

Men når jeg hører ordene "kvindelig komiker" falder mine tanker på folk som Ellen DeGeneres... (*brrr*).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#32 filmz-msl 18 år siden

jeg bliver aldrig træt af at se film med Jim Carrey. Tror jeg har set alle film med ham :)
Gravatar

#33 jesperhp 18 år siden

Carrey! Han har flere gange fået mig på grænsen til, at søle mine bukser ufrivilligt til. For eksempel i Ace Ventura 2, hvor han skal ud af næsehornet - Jeeesus christ mand hvor er det sjovt.
Hmm, det kunne da egentlig være, at man skulle se 'dum og dummere' i aften. Det er efterhånden noget tid siden :)

#34 18 år siden

Der er flere der nævner, at der da er sjove kvinder med i Friends. Det tæller desværre ikke i mit univers. Jeg kan ikke grine af serier som Friends. Det er bare for almindeligt.

21: Jeg går ud fra, at din bemærkning er en joke, ligesom min naturligvis var.
Gravatar

#35 filmz-Totter 18 år siden

Jeg er på Chevy Chase og Woody Allen vognen...Men hvad med Will Ferrell? Jeg har undladt at se "Bewitched" men ellers kan jeg ikke andet end at grine når han er på.

Og en jeg lige kom i tanke om Jason Lee? Lige så snart jeg hører hans stemme så griner jeg, sådan er det bare...
Gravatar

#36 filmz-Daedalos 18 år siden

Jim.. hands down

#37 filmz-michaell 18 år siden

1. Peter Sellers
2. Jim Carrey
3. Will Ferrell
4. John Cleese
5. Bill Murray
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#38 filmz-MarcusB 18 år siden

Savner Chevy Chase og Will Ferrell på den liste
Gravatar

#39 Slettet Bruger [3154356814] 18 år siden

Stemte Carrey. Så desværre ikke John Cleese på listen, for hvis jeg havde opdaget ham, så havde han fået min stemme.
Gravatar

#40 Hal60 18 år siden

Puha, den var svær... Peter Sellers ville normalvis ha' fået min stemme, men Rowan Atkinson i Den Sorte Snog er, i mine øjne, guld; så det måtte blive ham. Sellers kommer ellers meget tæt på, med John Cleese på en tredje.

Men undskyld jeg spørger... Hvor er Stan Laurel og Oliver Hardy? De er fandeme også sjove.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.

Skriv ny kommentar: