-
Det er sket, men det er yderst sjældent30%
-
Det hænder, men ikke tit23%
-
Nej, men jeg har været tæt på20%
-
Nu og da13%
-
Aldrig!7%
-
Ja, ofte6%
-
Evig og altid2%
Stemmer i alt: 1355
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 filmzkim 15 år siden
Gravscene 2.20
#62 filmzkim 15 år siden
#63 Æsop9000 15 år siden
#64 MuManden 15 år siden
Nu har jeg ikke lige gidet at læse alle sammen igennem(tror kun jo fik taget halvdelen)
Men er jeg virkelig den eneste der har stortudet? Jeg sad så også alene, så det kunne få frit løb! Men første gang jeg så Regarding Henry, der måtte jeg da pause filmen fordi jeg ikke kunne se noget mere, der storhulkede jeg da for alle gardiner ;-)
Efterfølgende for jeg da stadigvæk tåre når jeg ser filmen, men dog ikke så vildt som første gang. Men det er vist også den eneste mener jeg, som jeg lige kan huske hvor det gik så galt.
#65 McPeter 15 år siden
...måske også lidt da moren dør.
#66 mr gaijin 15 år siden
#67 PredatorX 15 år siden
Ja præcis:-D
Som de siger: det er tragediens natur at gå i ring... Mere nedkogt og præcist kan man vel næppe opsummere The Wire :-D
... Way down in a hole
#68 Nicki52 15 år siden
Hvor græd du i Gremlins? Jeg kan ikke se, hvordan mand kan græde til den.
#69 moulder666 15 år siden
Og det tætteste jeg har været på, har uden sammenligning været Requiem for a Dream! Derudover er det meget svingende, hvad der skal til for at jeg får en klump i halsen - Moulin Rouge og La Vita e Bella er nogle af de få film jeg kan huske, der har haft den effekt på mig.
Det eneste tidspunkt jeg virkelig har grædt på ved fiktion er ved bøger - de har nu engang en større effekt på mig!
Jeg var dog lidt tæt på at græde over Tranformers 2...det er noget af det mest sørgelige, jeg har set længe! :P
#70 filmz-Megan Fox 15 år siden
Selve filmen syntes jeg faktisk var super. Men også trist :(