• Ja, op til flere gange
    33%
  • Nej, Aldrig
    26%
  • Ja, stort set hver dag
    22%
  • Ja, kun et par gange
    19%

Stemmer i alt: 389

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bitcho 22 år siden

Well said!!!!

Er det bare mig eller er der et par stykker der er bare en smule for hellige? Vi må da håbe i sover bedre om natten end os andre... :-)

B
Gravatar

#22 filmz-vassago 22 år siden

"Flere eksperter har I USA udtalt at den "pr" en piratkopi giver er glimrende, også selvom filmen er dårlig, da dårlig omtale er bedre end ingen omtale."

- Er dårlig omtale bedre end ingen omtale ? Hvis du overvejer at købe en billet, men 9 ud af 10 si'r det er den ringeste film nogensinde, vil du så købe den ?

Ligeså mange eksperter si'r det modsatte, desuden er den PR pi*** dyr, og det er PR de slet ikke har bedt om.

Man bryder da heller ikke ind hos BMW og stjæler en bil, fordi at den bare kører så godt, og det er jo bare til deres fordel, for den kører jo så godt. Man kunne jo oxo bruge den til at køre nogen ned med, for dårlig omtale er jo ligeså god som ingen omtale.

"Jeg forestiller mig at man om et par år, når man har indset hvor minimale skaderne ved piratkopiering er"

- Minimale, LOL, hvor mange har et originalt styresystem ?
Er det ikke noget med, at over 70% af alle verdens computere indeholder styresystemer uden licens, eller er piratkopier. Man kan da ikke kalde det minimalt, og det er generelt i alle brancher.

Bare fordi at du ikke kan se problemet, kan jeg garantere dig, at virksomhederne, som mister alle de penge ser noget anderledes på det.

"Hvis biografejerne virkelig så et tab i disse piratudgivelser ville de sikkert forhøje sikkerheden en smule"

- Jo, de kunne jo starte med at stille scannere og metal-detektorer op, så kunne de udvide det med at man skulle have udført en strip search. Skulle det være nødvendigt, hvad med at folk brugte deres sunde fornuft ? Man går jo heller ikke rundt og minder folk om, at det er forbudt at slå ihjel. Hvor mange af dem, som bliver busted med et kamera kan sige, "jeg troede godt at man måtte".

"Hvis i tror Piratkopiering skader de enkelte films indtjening på biografscenen tager I grueligt fejl!!!!"

- Hvad baserer du den udtalelse på? Er du ansat i en branchen? Er du ansat i en virksomhed hvor I får andre informationer end filmbranchen?

Nu si'r filmselskaberne selv at de taber en masse penge, og det samme gør en masse andre virksomheder. Man kan ikke bare retfærdiggøre piratkopiering ved at sige, "Det er jo bare go' PR, og dårlig PR er bedre end ingen PR".

Hvis virksomhederne ikke vil ha' det, så vil de fan*** ikke ha' det. Så er det lige meget om andre ikke deler deres synspunkter, det er trods alt deres produkt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 azathoth 22 år siden

vassago, jeg vil give dig ret, men du glemmer en ting: Microsoft var aldrig blevet så store hvis ikke det var for alle de piratkopier af Windows der flyder over det hele...

det er velnok et af de bedste eksempler på at piratkopiering har en positiv effekt (for microsoft), for i og med at alle piratkopierer windows, kan microsoft stort set have monopol på markedet... andre styresystem fabrikanter kan simpelthen ikke følge med!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#24 filmz-DJM 22 år siden

Hvis det er så f_ _ _ing godt at lave piratkopier af ting og sager, hvorfor fa'en går APG så amokk hver gang de har chancen... hmm...

Det er måske et ? om penge, eller dårlig magt.

Mvh. DJM Secret
Gravatar

#25 filmz-inzaniac 22 år siden

Hey film "kender" jeg ikke noget til jeg hentede star wars episode 2 og blade 2 for hmm 30 dage siden og på 2 måneder har jeg hentet hmm (.; ca. 98film så om jeg downloader tit..... JA
Gravatar

#26 filmz-inzaniac 22 år siden

ja det er mig igen... jeg vil lige sige at dem der downloader blade 2. jeepers creepers. star wars 2, time machine,matrix 2,men in black 2, lord of the rings 2,3 (ps lord of the rings 2,3 er meget svær at få fat i tro mig)og hvad er der mere hmm jo ghosts of mars, collateral damage de kan jeg forslå at hente men Lord of the rings 2,3 ved jeg i ikke kan finde men jeg kan sige at L.o.t.r 2,3 er fra 1-10 et 14tal så glæd jer. men de film jeg har skrevet HENT DEM!!!!
Gravatar

#27 filmz-vassago 22 år siden

"Microsoft var aldrig blevet så store hvis ikke det var for alle de piratkopier af Windows der flyder over det hele..."

- Microsoft var allerede de største inden piratkopiering eskalerede til det man kender idag. Så jeg synes ikke den holder.

Hvad havde alternativet været til deres OS'er i deres spæde start. Jeg tvivler på at store, rigtig store koncerner ville bruge andet. Man kan sige meget om Microsoft, men der findes ikke noget bedre til den normale bruger, så deres popularitet har næppe noget med piratkopiering at gøre.

Ville du, da du havde købt din første computer havde valgt at fortsætte med at køre DOS ? Eller et eller andet suspekt freeware ? Næppe.
Gravatar

#28 filmz-vassago 22 år siden

Inzaniac, jeg synes det er imponerende, at du allerede har LOTR 2 og 3, da Peter Jackson for nyligt udtalte at de er igang med at klippe/redigere 2'eren og at de knapt nok er startet med at klippe/redigere i 3'eren.

Det er jo lidt ligesom i Spaceballs hvor de lejer den film de er med i, for derefter at spole forbi nuet, for at finde ud af hvad der skal ske.

For mig lyder det lidt som ønske tænkning :) , hvis du dog insistere på, at du er i besiddelse af den, er jeg da mere end villig til at modtage et stump på en 5 MB, for at selv se det, jeg vil jo ikke fornægte et mirakel, hvis det kan bevises fysisk.
Gravatar

#29 filmz-DJM 22 år siden

inzaniac> Jeg bliver nød til at bøje mig for dig. Du er virkelig min helt. At du ejer den egenskab til at hente film ned fra nettet og så forsøge at prale med det, det er fantastisk. Jeg synes du skulle pakke en lille kuffert og tag ud på lillebæltsbroen... OG SPRINGE I...

Hvis ud skulle ske at overleve... Så tag hjem og download nogle flere film...

Mvh. DJM Secret
Gravatar

#30 filmz-vassago 22 år siden

Kan I ikke bare allesammen love, at opføre at jer ordentligt fra nu af hva' ? Så vil verden være et bedre sted, vi kunne side i rundkreds og så'en.

Skriv ny kommentar: