• Ja, op til flere gange
    33%
  • Nej, Aldrig
    26%
  • Ja, stort set hver dag
    22%
  • Ja, kun et par gange
    19%

Stemmer i alt: 389

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Bitcho 22 år siden

Jep... Idag fx Star Wars: Episode II - Attack of the Clones *SVCD* rippet af Centropy.

Pæn kvalitet. Meget pæn... :-)

B
Gravatar

#2 filmz-Nexus 22 år siden

Klamt den film skal ses i biffen
Gravatar

#3 filmz-vassago 22 år siden

Og den kan ses mere end en gang, selvom priserne efterhånden minder om udbetalingen på et mindre parcelhus.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-Zero 22 år siden

Hvis jeg endeligt henter en film inden jeg ser den i biffen / køber den på dvd. Plejer det som regel lige være for at se hvad det er for noget da man måske har læst en stribe dårlige anmeldelser af filmen men stadigvæk synes den lydder spændende.

Men jo.. store film skal ses i biffen og ikke i TS om det så er en 5000 disk udgave !!!

#5 filmz-Yasw 22 år siden

Ja, Spiderman. Det sux da lidt for meget at vi skal vente en måned med at se den i DK.
Gravatar

#6 filmz-Lucifer 22 år siden

Er det slet ikke gået op for nogen af jer, at man ikke må???

Iøvrigt, en film skal ikke ses på en gammel grumset monitor, men i biografen !!! Det er det halve af oplevelsen; men det må i selv om. Hvis i vil ødelægge oplevelsen for jer selv, er det vel efter eget ønske...
Gravatar

#7 filmz-Bitcho 22 år siden

Da jeg har set Starwars Episode 2 i biffen en enkelt gang, synes jeg sku det er ok at smide den ned. Desværre syntes jeg at filmen suckede, så jeg gider sku nok ikke engang se den... hehe

Grumset monitor? Har du hørt om TV-OUT? De fleste DivX film er næsten på højde med DVD. De har AC3 lyd mange af dem...

Jeg er sku glad for at jeg så spiderman på tv'et og ikke i biffen. Så spildte jeg da ikke 70 kr...

B
Gravatar

#8 filmz-DJM 22 år siden

I er en flok tyveknægte hele bundet. Hvordan vil i have det, hvis jeg kom forbi og stjal nogle penge fra jer? Hvis i altså har nogen penge, siden i ikke har råd til at gå i Biffen.

Mvh. DJM Secret
Gravatar

#9 filmz-Erroneus 22 år siden

well alle film som jeg syntes er værd at se, ser jeg i bio, for film skal ses i bio, de film jeg ser på mit tv (pc) er kun film jeg ikke vil tage ind og se.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#10 filmz-DJM 22 år siden

Erroneus> Og du tror at de film du ikke lige gider se i bio'en er gratis at lave... hmm... så må du være godt dum i skalden.
Der er ingen udfordring i at stjæle film, men derimod at tjene penge.

Mvh. DJM Secret

Skriv ny kommentar: