• Giver den gratis måned et forsøg
    30%
  • Overvejer det stadig
    30%
  • Nej, streaming har ingen interesse
    21%
  • Ja, uden tvivl!
    12%
  • Nej, foretrækker konkurrerende tjeneste
    7%

Stemmer i alt: 1382

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Slettet Bruger [1089972737] 12 år siden

Ja det virker heller ikke hos mig længere, selv ikke med support fra unblock-us.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#12 Moog 12 år siden

#3, du kan logge på den danske med din amerikanske konto :)
Gravatar

#13 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden

Moog (12) skrev:
#3, du kan logge på den danske med din amerikanske konto :)

Det ved jeg. :)
Gravatar

#14 Thomsen 12 år siden

Ja. Dvs. jeg ved endnu ikke, om jeg beholder den amerikanske eller skifter til den danske.

Hvis det fortsætter, som det har kørt med andre lande, så vil den primære forskel være, i hvilket land ens "instant queue" er tilknyttet. Når man benytter "rejsefunktionen" (evt. via unblock-us), så kan man se film på andre landes sider, men man kan ikke føje dem til sin instant queue, hvis de ikke også findes i det land, hvor man har sin konto.

Jeg kunne godt forestille mig, at jeg ville foretrække at beholde min amerikanske version, for at beholde min instant queue i USA. Der er trods alt et noget større udvalg.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15 rwj_dk 12 år siden

Der mangler en "Nej, for deres udvalg er elendigt" option
Gravatar

#16 Danilochan 12 år siden

Synes ikke udvalget er noget særligt. Jeg havde langt højere forventninger til det, så jeg afventer..
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.
Gravatar

#17 moulder666 12 år siden

rwj_dk (15) skrev:
Der mangler en "Nej, for deres udvalg er elendigt" option

Elendigt er nu så meget sagt - de har sateme mange serier, film, skidt og kanel.

Vi kan da sammenligne med de tilbud der indtil videre har været på markedet - "køb vores kanalpakke for 400 kroner/måneden med 2 kanaler du gider se og en filmkanal med 120 film som vi gentager 24/7 det næste år".

Og de VOD-services der har været på markedet har jo været direkte elendige - enten alt, alt for dyre (som Apples VOD-service) eller med et håbløst udvalg i forhold til Netflix!

Hvorfor tror du, at så skræmmende mange mennesker stadig bruger et medie som Lovefilm? Det har langt ringere udvalg, meget højere pris for ikke at tale om forsendelsesmetoden... (og ja, Lovefilm var også begyndt på noget VOD-noget, men det har da heller ikke just fået positiv kritik)

Så alt i alt - for prisen, i forhold til konkurrenterne, er Netflix genialt - lige nu!

Om bare et halvt år, når der er flere konkurrenter på markedet, kan situationen sagtens være en anden.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#18 Thomsen 12 år siden

Problemet er vel også, at folk forventer det hele uden at skulle betale ret meget for det?

Netflix kan jo bedst sammenlignes med fri tilgang til Blockbusters "favoritter". Det, synes jeg, bestemt er 79 kr værd om måneden. Men hvis man (som mange åbenbart gør) regner med, at de vil komme til at tilbyde de nyeste premierefilm og de seneste sæsoner af alle serier, så tror jeg, at man kommer til at vente meget, meget længe. Det vil koste langt mere at skulle tilbyde det.

Det er også værd at bemærke, at der faktisk ikke er nogen spiller, der rigtigt tilbyder en sådan løsning på markedet. HBO har varslet, at de vil være helt up-to-date med serier. Men det er jo kun med deres egne produktioner. Og andre streamingtjenester, som fx den kommende YouBio, vil tilbyde premierefilm. Men kun som ekstra betalingstilbud, hvor man betaler for den enkelte film ud over det månedelige abonnement, der dækker et katalog af ældre titler.

M.a.o. folk forventer guld og grønne skove og helst til ingen penge. Det er ikke realistisk, og det kommer det heller ikke til at blive. Netflix vil ganske givet udvide deres katalog i norden med tiden, men der er intet, der tyder på, at de vil udvide modellen med nyere produkter end nu (hvor film og serier normalt har 1+ år på bagen).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#19 PredatorX 12 år siden

Thomsen (18) skrev:
Men hvis man (som mange åbenbart gør) regner med, at de vil komme til at tilbyde de nyeste premierefilm og de seneste sæsoner af alle serier, så tror jeg, at man kommer til at vente meget, meget længe. Det vil koste langt mere at skulle tilbyde det.

Så er man simpelthen for dum (hvis man forventer premiere film).
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#20 BN 12 år siden

Hvad angår biograffilm-udvalget finder jeg nu ikke den danske udgave af Netflix bedre end LoveFilm, som efterhånden også har et stort og stadig voksende udvalg.

Jeg er kort sagt ikke imponeret.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: