-
Giver den gratis måned et forsøg30%
-
Overvejer det stadig30%
-
Nej, streaming har ingen interesse21%
-
Ja, uden tvivl!12%
-
Nej, foretrækker konkurrerende tjeneste7%
Stemmer i alt: 1382
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Det kaldes en "fejl 40". ;)
#32 BN 12 år siden
Ja, det fungerer stadig på den måde. Og jeg kan godt se, at dette må være et irritationsmoment, hvis man gerne selv vil styre rækkefølgen. Personligt er jeg ligeglad med rækkefølgen.
Hvad går dette nye tiltag ud på? Jeg har tidligere været Blockbuster-kunde, men stoppede stort set med det, da LoveFilm kom på banen.
#33 JannikAnd 12 år siden
#34 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
http://www.blockbuster.dk/blockbusterunlimited
Basalt set, samme koncept som Lovefilm - for 69 kr. om måneden, kan du have én "favoritfilm" (jeg ved ikke hvad det dækker over) hjemme. Når du afleverer den tilbage, kan du nappe en ny. Teknisk set, kan du se så mange film, du har lyst til, hvis du bar' gider at gå frem og tilbage mellem butikken.
Der er andre priser og tilbud, som du kan se i linket.
Jep, problemet sidder ca. 40 cm. fra skærmen. :)
Det er et udtryk fra dagene med CRT-skærme, så det faktiske tal er måske lidt anderledes i dag. :D
#35 BN 12 år siden
Det er lige det der med at gå frem og tilbage jeg gerne vil undgå. Men tak for tippet. :-)
Jeg skal ihvertfald ind og studere mulighederne lidt senere.
#36 Kruse 12 år siden
Jeg har dog svært ved at se Lovefilms streaming-tjeneste som et særligt stor bonus, da jeg mener at udvalget er værre end bibliotekernes gratis service Filmstriben, og kvaliteten er heller ikke noget specielt. Filmstriben har så til gengæld den ulempe at man kun kan låne tre film om måneden.
#37 Flemming Larsen 12 år siden
#38 Thomasrein 12 år siden
Det kommer an på udvalget, om jeg vil bruge Netflix. Man kan jo også nøjes med det æter (eller kabel-) bårne tv. Altså nøjes med det fjernsyn, vi får i forvejen med licensen.
Måske kan man finde sjovere ting at lave end at sidde foran kassen og blive tykkere?
:-)
#39 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Et løbebånd foran tv'et?
#40 Naggzu 12 år siden