• Giver den gratis måned et forsøg
    30%
  • Overvejer det stadig
    30%
  • Nej, streaming har ingen interesse
    21%
  • Ja, uden tvivl!
    12%
  • Nej, foretrækker konkurrerende tjeneste
    7%

Stemmer i alt: 1382

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden

#30 -

Det kaldes en "fejl 40". ;)
Gravatar

#32 BN 12 år siden

utyske (27) skrev:
Lovefilms tilfældighedsprincip var hvad der fik mig til at hoppe fra i sin tid og jeg formoder, at tjenesten stadig kører sådan, når det kommer til de fysiske skiver - altså, at man ikke styre hvilken rækkefølge man får film på sin "ønskeseddel" i.

Ja, det fungerer stadig på den måde. Og jeg kan godt se, at dette må være et irritationsmoment, hvis man gerne selv vil styre rækkefølgen. Personligt er jeg ligeglad med rækkefølgen.

utyske (27) skrev:
Hvis jeg absolut skulle smide penge efter leje af fysiske skiver, virker Blockbusters nye tiltag mere interessant

Hvad går dette nye tiltag ud på? Jeg har tidligere været Blockbuster-kunde, men stoppede stort set med det, da LoveFilm kom på banen.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#33 JannikAnd 12 år siden

utyske (31) skrev:
#30 -

Det kaldes en "fejl 40". ;)
Er det, hvad I supportteknikere kalder folk, der ringer ind og spørger til råds, når de har glemt at tænde stikkontakten? :)
Gravatar

#34 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden

BN (32) skrev:
Hvad går dette nye tiltag ud på? Jeg har tidligere været Blockbuster-kunde, men stoppede stort set med det, da LoveFilm kom på banen.

http://www.blockbuster.dk/blockbusterunlimited

Basalt set, samme koncept som Lovefilm - for 69 kr. om måneden, kan du have én "favoritfilm" (jeg ved ikke hvad det dækker over) hjemme. Når du afleverer den tilbage, kan du nappe en ny. Teknisk set, kan du se så mange film, du har lyst til, hvis du bar' gider at gå frem og tilbage mellem butikken.

Der er andre priser og tilbud, som du kan se i linket.

JannikAnd (33) skrev:
Er det, hvad I supportteknikere kalder folk, der ringer ind og spørger til råds, når de har glemt at tænde stikkontakten? :)

Jep, problemet sidder ca. 40 cm. fra skærmen. :)

Det er et udtryk fra dagene med CRT-skærme, så det faktiske tal er måske lidt anderledes i dag. :D
Gravatar

#35 BN 12 år siden

utyske (34) skrev:
http://www.blockbuster.dk/blockbusterunlimited

Basalt set, samme koncept som Lovefilm - for 69 kr. om måneden, kan du have én "favoritfilm" (jeg ved ikke hvad det dækker over) hjemme. Når du afleverer den tilbage, kan du nappe en ny. Teknisk set, kan du se så mange film, du har lyst til, hvis du bar' gider at gå frem og tilbage mellem butikken.

Der er andre priser og tilbud, som du kan se i linket.

Det er lige det der med at gå frem og tilbage jeg gerne vil undgå. Men tak for tippet. :-)

Jeg skal ihvertfald ind og studere mulighederne lidt senere.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 Kruse 12 år siden

Jeg har også haft et Lovefilm-abonnement, og selvom at jeg var fint tilfreds med det, så har jeg opsagt mit abonnement, og gået over til kun at have Netflix.

Jeg har dog svært ved at se Lovefilms streaming-tjeneste som et særligt stor bonus, da jeg mener at udvalget er værre end bibliotekernes gratis service Filmstriben, og kvaliteten er heller ikke noget specielt. Filmstriben har så til gengæld den ulempe at man kun kan låne tre film om måneden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#37 Flemming Larsen 12 år siden

Tager da gerne 2½ måned gratis;-D
Gravatar

#38 Thomasrein 12 år siden

Det kommer an på udvalget, om jeg vil bruge Netflix. Man kan jo også nøjes med det æter (eller kabel-) bårne tv. Altså nøjes med det fjernsyn, vi får i forvejen med licensen.

Måske kan man finde sjovere ting at lave end at sidde foran kassen og blive tykkere?

:-)
Gravatar

#39 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden

Thomasrein (38) skrev:
Måske kan man finde sjovere ting at lave end at sidde foran kassen og blive tykkere?

Et løbebånd foran tv'et?
Gravatar

#40 Naggzu 12 år siden

Lige nu ser jeg netflix på min mobil, det virker ok, sjovt nok at kunne se nogle godt dokumentar programmer. Men mit største problem med det er ikke selve netflix, men at min Boxee Box ikke understøtter netflix, for jeg gider desværre ikke at betale for det kun på min telefon, så skulle boxee få fingern ud og laver en app der virker, så vil jeg sige at jeg så godt som 85% sikkert vil betale for det.

Skriv ny kommentar: