-
Giver den gratis måned et forsøg30%
-
Overvejer det stadig30%
-
Nej, streaming har ingen interesse21%
-
Ja, uden tvivl!12%
-
Nej, foretrækker konkurrerende tjeneste7%
Stemmer i alt: 1382
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Taler vi streaming eller fysiske skiver?
#22 BN 12 år siden
Streaming.
#23 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Ulempen er jo så bare, at deres abonnement er dyrere og ud fra deres side, er der ikke andre muligheder end at bruge en computer.
#24 JannikAnd 12 år siden
#25 BN 12 år siden
Jeg foretrækker LoveFilm på grund af leveringen af fysiske skiver. Den ubegrænsede streaming er en bonus, der hører til mit abonnement. Jeg synes, det er pengene værd, da man får begge dele. Lige nu har jeg en 3 måneder lang pause på mit abonnement, hvilket betyder, at jeg i denne periode ikke betaler noget til LoveFilm. Men jeg har stadig adgang til den ubegrænsede streaming, der således er gratis, indtil pausen med de fysiske skiver er slut.
#26 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Det kan nok koges ned til to ting:
1. udbud og efterspørgelse
2. rettigheder
I USA er der jo streamingtjenester, der kigger specifikt på smallere film fx. har Hulu jo en del Criterion-titler og der er en anden tjeneste, der bl.a. har nogle af Tarrs film. Dertil kommer naturligvis, at Netflix er en overvejende mainstream-tjeneste.
I Danmark (eller Skandinavien) er der ikke den samme mængde potentielle kunder, som der er i USA og derfor tror jeg ikke, at vi ser tjenester, der taler til folk med en smag for smallere film, fordi der ganske enkelt ikke er penge i det.
Det er selvfølgelig ikke umuligt, at Netflix vælger anderledes i Danmark, men omvendt: hvorfor skulle de? Pengene er jo hos Familien Danmark.
#27 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Lovefilms tilfældighedsprincip var hvad der fik mig til at hoppe fra i sin tid og jeg formoder, at tjenesten stadig kører sådan, når det kommer til de fysiske skiver - altså, at man ikke styre hvilken rækkefølge man får film på sin "ønskeseddel" i.
Hvis jeg absolut skulle smide penge efter leje af fysiske skiver, virker Blockbusters nye tiltag mere interessant, fordi jeg så bare kan leje hvad jeg har lyst til at se præcis den dag.
Men altså, man rocker jo bar' den tjeneste der fungerer bedst til ens behov.
#28 JannikAnd 12 år siden
#29 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden
Der er bestemt skæve titler på den amerikanske Netflix, men der er jo intet der forhindrer dig i at bruge den også. :)
#30 JannikAnd 12 år siden