• Giver den gratis måned et forsøg
    30%
  • Overvejer det stadig
    30%
  • Nej, streaming har ingen interesse
    21%
  • Ja, uden tvivl!
    12%
  • Nej, foretrækker konkurrerende tjeneste
    7%

Stemmer i alt: 1382

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 dyg 12 år siden

Giver den gratis måned (= De gratis 2½ måneder, grundet Spotify) et forsøg. Til den tid er HBO også kommet på banen, og forhåbentligt har Yousee også deres bud ude.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 David Munch 12 år siden

Interessant at ingen indtil nu har stemt klart...! (Okay, 11 personer er måske lidt for lidt at dømme ud fra, men alligevel.. Vi er jo filmnørder!)
Gravatar

#3 Slettet Bruger [909040648] 12 år siden

Jeg har allerede et abonnement på den amerikanske og skifter nok over til den danske, når mit abonnement udløber.

Der går dog en halv måneds tid endnu, så når andre at gøre sig nogle erfaringer med den danske løsning, så valget bliver lettere. :)
Gravatar

#4 Snaden 12 år siden

Ja, uden tvivl - på den amerikanske!
Gravatar

#5 rammy 12 år siden

"Nej, streaming har ingen interesse"
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#6 Metallan 12 år siden

Jeg har det amerikanske og logger umiddelbart fint på den danske tjeneste.
Gravatar

#7 Collateral 12 år siden

Tjaa. Jeg ved sgu ikke rigtig. Overvejer stadig og kunne da sikkert godt finde på at tage en gratis prøvemåned på et eller andet tidspunkt, men når serierne er så relativt uddaterede som det ser ud til, bliver det lidt problematisk medmindre der ligger nogle fulde serier af lidt ældre dato som har min interesse. Filmudvalget ser sgu heller ikke vildt prangende ud.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 HelmerJ 12 år siden

Ja, uden tvivl. I mangel af en jeg er allerede medlem mulighed
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 12 år siden

Gratis prøvemåned er fjollet ikke at kaste sig ud i... det kan jo streame over xbox'en alligevel, så det er fee.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 PredatorX 12 år siden

ja hvis jeg kunne få lortet til at virke.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: