-
"The Dark Knight Rises" afsluttede serien fint. Lad den være!47%
-
Overtal Christopher Nolan til at lave den næste18%
-
Lad Joseph Gordon-Levitt overtage rollen som Batman14%
-
Reboot serien11%
-
Få en ny instruktør til at fortsætte sagaen5%
-
Jeg er ikke interesseret i Batman...4%
Stemmer i alt: 1873
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 MadMartigan 11 år siden
#12 Riqon 11 år siden
#13 Batsy 11 år siden
JA TAK, han ligner virkelig Bruce wayne fra the animated series og ikke mindst arkham spil serierne!
#14 Batsy 11 år siden
Ja, jeg stødte på en ret god fan trailer, som vidste meget godt hvordan Darren måske vil håndtere universet og Bryan Cranston som Gordon, ville være så fantastisk en ide.
#15 Ispep 11 år siden
Han var jo også tilknyttet projektet i sin tid, men måtte ikke realisere den, fordi filmen var tænkt som R-rated.
#16 Riqon 11 år siden
Hm, ja, en Batman-film i den størrelsesorden får jo nok aldrig lov at blive R-rated..
#17 Batsy 11 år siden
#18 dkkev 11 år siden
Der må være 17% trolls eller retards i denne afstemning.. Gordon-Levitt som Batman.. stop jer selv!
#19 BN 11 år siden
#20 Kochie 11 år siden
Til gengæld forstår jeg ikke helt, at der er folk, der slet ikke vil se mere til Batman. Frygten for mig er, at studiet ingen chancer overhovedet tør tage - og den frygt er selvfølgelig valid nok.
Men muligheden for flere fantastiske historier om Batman er der, og det alene er nok til, at jeg håber, de tager en chance eller to og laver en helt vild historie. Batman R.I.P eller Arkham Asylum er gode muligheder (og uden tvivl utænkelige, men hvad nu hvis ...)