• "The Dark Knight Rises" afsluttede serien fint. Lad den være!
    47%
  • Overtal Christopher Nolan til at lave den næste
    18%
  • Lad Joseph Gordon-Levitt overtage rollen som Batman
    14%
  • Reboot serien
    11%
  • Få en ny instruktør til at fortsætte sagaen
    5%
  • Jeg er ikke interesseret i Batman...
    4%

Stemmer i alt: 1873

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MadMartigan 11 år siden

#1 Enig!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#12 Riqon 11 år siden

Hvis de rebooter, så håber jeg den kommer til at hedde "Detective Comics: The Movie" :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13 Batsy 11 år siden

[quote=NightHawk (6)]Jon Hamm[/quote

JA TAK, han ligner virkelig Bruce wayne fra the animated series og ikke mindst arkham spil serierne!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14 Batsy 11 år siden

Ispep (10) skrev:
Enig!

Jeg så måske Aronofsky overtage på et tidspunkt, men det får han næppe lov til.

Ja, jeg stødte på en ret god fan trailer, som vidste meget godt hvordan Darren måske vil håndtere universet og Bryan Cranston som Gordon, ville være så fantastisk en ide.

Gravatar

#15 Ispep 11 år siden

Han var jo også tilknyttet projektet i sin tid, men måtte ikke realisere den, fordi filmen var tænkt som R-rated.
Gravatar

#16 Riqon 11 år siden

#15 -

Hm, ja, en Batman-film i den størrelsesorden får jo nok aldrig lov at blive R-rated..
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#17 Batsy 11 år siden

Og det en skam, vil virkelig gerne se Frank millers The dark knight Returns blive filmatiseret...

Gravatar

#18 dkkev 11 år siden

"Lad Joseph Gordon-Levitt overtage rollen som Batman 17%"

Der må være 17% trolls eller retards i denne afstemning.. Gordon-Levitt som Batman.. stop jer selv!
Gravatar

#19 BN 11 år siden

Jeg vil meget nødigt se Batman lavet på en anden måde eller med andre skuespillere end det var tilfældet med Nolans trilogi. Mesterlige trilogier af den slags kan og bør stå alene, akkurat ligesom diverse filmklassikere kan det - år efter år, årti efter årti
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 Kochie 11 år siden

#17: For mig er animationsudgaven af den, der er på vej i disse dage, så rigeligt til, at jeg er ved at gå op i limningen. Den glæder jeg mig godt nok til.

Til gengæld forstår jeg ikke helt, at der er folk, der slet ikke vil se mere til Batman. Frygten for mig er, at studiet ingen chancer overhovedet tør tage - og den frygt er selvfølgelig valid nok.

Men muligheden for flere fantastiske historier om Batman er der, og det alene er nok til, at jeg håber, de tager en chance eller to og laver en helt vild historie. Batman R.I.P eller Arkham Asylum er gode muligheder (og uden tvivl utænkelige, men hvad nu hvis ...)

Skriv ny kommentar: