• "The Dark Knight Rises" afsluttede serien fint. Lad den være!
    47%
  • Overtal Christopher Nolan til at lave den næste
    18%
  • Lad Joseph Gordon-Levitt overtage rollen som Batman
    14%
  • Reboot serien
    11%
  • Få en ny instruktør til at fortsætte sagaen
    5%
  • Jeg er ikke interesseret i Batman...
    4%

Stemmer i alt: 1873

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Kochie 11 år siden

Åkepool (30) skrev:
Jeg stemmer for en musicaludgave af Batman.

Som den her?
Gravatar

#32 Batsy 11 år siden

Kochie (31) skrev:
Som den her?

Der var ingen sang i den 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#33 Høegh 11 år siden

Kruse (21) skrev:
Jeg vil mægtigt gerne se Batman lavet på en anden måde og med andre skuespillere end det var tilfældet med Nolans trilogi. Nolans trilogi var langt fra mesterlig, og der er derfor bestemt plads til andre fortolkninger og historier.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#34 Kochie 11 år siden

Batsy (32) skrev:

Min fejl!
Gravatar

#35 Åkepool 11 år siden

Kochie (31) skrev:
Som den her?

Batsy (32) skrev:

Og så var det jo heller ikke en film, som var det jeg ønskede ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 11 år siden

Lad den ligge så længe som muligt, og reboot Batman igen igen igen. Det er i hvert fald fjollet at fortsætte uden Nolan, og The Dark Knight Rises har afsluttet den del af Batman. Jeg ser dog gerne mere Batman i fremtiden, og der er reboot den eneste ordentlige måde at gøre det på i min verden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 Batsy 11 år siden

Åkepool (35) skrev:
Og så var det jo heller ikke en film, som var det jeg ønskede ;)

Værsgo: Her synger jokeren:
Og her synger batman:

:D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38 Ispep 11 år siden

Riqon (16) skrev:
#15 -

Hm, ja, en Batman-film i den størrelsesorden får jo nok aldrig lov at blive R-rated..

Well.. Vi må se tiden an. Muligt man når et punkt, hvor man bliver nødsaget til det, hvis man ønsker at gøre noget bare lidt anderledes. Ellers får man jo bare det samme igen og igen. Jeg håber det, fordi Batman kan godt ramme endnu hårdere og mørkere toner, hvis Year One nogensinde skal filmatiseres.
Gravatar

#39 SublimeKen 11 år siden

Jeg vil gerne se en Batman film som rent faktisk fokuserer på Batman's "superkræfter". En film hvor vi rent faktisk får at se hvorfor han bliver kaldt verdens bedste detektiv. En krimi thriller, hvor han samtidgt får muligheden for vise sine kampsports evner.

Nolan's trilogy kunne lige så godt have Sylvester Stallone til at bære dragten under kampscenerne, han sloges ikke som Batman gør i tegneserierne. Og Batmans detektiv evner var reduceret til at "torturere/afhøre" skurkene for svar, meget få fandt han frem til selv.

Så jeg vil elske en reboot. Nolan's trilogy var fin og bør lades være i fred, ikke flere forsættelser og slet ikke nogen spin-off's tak.
Gravatar

#40 Mr. Philosopher 11 år siden

unsj

Skriv ny kommentar: