-
"The Dark Knight Rises" afsluttede serien fint. Lad den være!47%
-
Overtal Christopher Nolan til at lave den næste18%
-
Lad Joseph Gordon-Levitt overtage rollen som Batman14%
-
Reboot serien11%
-
Få en ny instruktør til at fortsætte sagaen5%
-
Jeg er ikke interesseret i Batman...4%
Stemmer i alt: 1873
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Kruse 11 år siden
#22 Batsy 11 år siden
Ja, tror det er en rigtig god animationsudgave, men kunne aligevel godt tænke mig at se en live action engang i fremtiden!
#23 Outbound Sith 11 år siden
Hun var klart det bedste ved TDKR.
Fox Mulder
#24 BN 11 år siden
Og så hedder det tak for lån, når man tænker på alle de ord jeg gav dig. ;-)
#25 moulder666 11 år siden
Aaah - den gode gamle "alle der ikke mener som mig er retards!" Flot niveau...
#26 Bubbi 11 år siden
Oh well.. Må tilstå, at jeg er en af dem.
Så de kan gøre med dem hvad de vil. :)
#27 Slettet Bruger [987081557] 11 år siden
Hvis de laver noget godt, så er det naturligvis festligt, men jeg har tegneserierne og det er helt fint, det samme er de animerede udgaver.
Skal det absolut være, bør de få tegneseriekyndige på, som kan holde manuskriptforfatter og instruktør på rette spor, fordi de nuværende filmatiseringer viser, at de let fiser af sporet og ender med at lave noget, der desværre ikke er tro mod originalmaterialet.
Frank Miller er blevet småskør over de seneste år, så skal de have ham med ombord, skal nogen stå klar med en bedøvelsespistol og et bur, så han ikke får lavet Batman om til Sin City.
Men de har jo en mand som Paul Dini hos WB allerede og han er jo oplagt materiale til at have med som konsulent, ellers ville Loeb, O'Neil og Morrison ikke være helt af vejen, men en hvilken som helst person, der har arbejdet med tegneserieudgaverne af DC-universet igennem mange år, vil være et hit at få med.
#28 Kruse 11 år siden
:D
#29 Batsy 11 år siden
Jaaaa tak!
#30 Åkepool 11 år siden