• "The Dark Knight Rises" afsluttede serien fint. Lad den være!
    47%
  • Overtal Christopher Nolan til at lave den næste
    18%
  • Lad Joseph Gordon-Levitt overtage rollen som Batman
    14%
  • Reboot serien
    11%
  • Få en ny instruktør til at fortsætte sagaen
    5%
  • Jeg er ikke interesseret i Batman...
    4%

Stemmer i alt: 1873

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Hr. Nielsen 11 år siden

Lad den være! Måske om 20-25 år, kan man kigge på det igen. Ved dog godt, at de vil have interesse i at få flere film, så længe der er penge i dette.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 Snaden 11 år siden

argh , det var der allerede...min fejl
Gravatar

#3 Snaden 11 år siden

Altså jeg er hamrende ligeglad....Det var da fine film, men absolut ikke noget som kan bringe mit pis i kog.

At jeg ikke har mere skinke til min sandwich derimod....!
Gravatar

#4 moulder666 11 år siden

Jeg ville sådan set godt stemme på to ting her, da det optimale i min verden ville være at få Nolan til at lave den næste med Joseph Gordon-Levitt i rollen! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 LasseUk 11 år siden

Jeg tror Nolan er færdig med Batman, og desuden synes jeg også The Dark Knight Rises runder trilogien af meget tilfredsstillende.

Jeg ville være mere interesseret i at se en ny instruktør fortolke Batman.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#6 NightHawk 11 år siden

Jeg ser også meget gerne et reboot af Batman franchisen og meget gerne i en helt anden stil end Nolans.

Guillermo Del Toro eller Alex Proyas som instruktør, og så med enten Jon Hamm eller Dylan McDermott som Batman. Det kunne jeg sgu godt tænke mig at se!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7 Riqon 11 år siden

Ham der Joel Schumacher kan måske tage over? ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 PredatorX 11 år siden

De må gerne reboote for min skyld :)

Enig
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 Kochie 11 år siden

Hvis de med reboot mener, at de starter fra bunden med helt nye mennesker, en ny historie og den slags, så er jeg på. Hvis de har tænkt sig at lave endnu en oprindelseshistorie, så står jeg af. Det er ikke nødvendigt.
Gravatar

#10 Ispep 11 år siden

Kochie (9) skrev:
Hvis de med reboot mener, at de starter fra bunden med helt nye mennesker, en ny historie og den slags, så er jeg på. Hvis de har tænkt sig at lave endnu en oprindelseshistorie, så står jeg af. Det er ikke nødvendigt.

Enig!

Jeg så måske Aronofsky overtage på et tidspunkt, men det får han næppe lov til.

Skriv ny kommentar: