-
Begge formater er lige gode50%
-
Intet slår en god film37%
-
Tv-serier er bare superb13%
Stemmer i alt: 1249
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1249
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#2 Mikkel Abel 10 år siden
#3 Lord Beef Jerky 10 år siden
#4 Zt3pH 10 år siden
#5 Slettet Bruger [2092381390] 10 år siden
For 10-20 år siden, var det udsagn ikke sandt, men i dag er produktionsværdien af tv-serier på niveau med film, eller kan i hvert fald være og begge dele har sine fordele og ulemper.
En af de største ulemper ved tv-serier er bestemt, at der er en større risiko for at historien stopper før tid og man aldrig får en afslutning.
#6 M.L.P.F. 2010 10 år siden
#7 BN 10 år siden
Selvfølgelig findes der både gode og fremragende tv-serier, herunder imo også nogle der er ældre end 20 år. Men statistisk set står tv-serie-formatet meget svagt med kun meget få serier, som har været gode nok til, at jeg har gidet følge med i dem. ... Og spar mig venligst for det der ulogiske, meningsløse vrøvl om, at man først kan vide, om en serie er en god, hvis man har set en hel sæson på 10 eller 20 eller flere afsnit. Skidtet skal besidde evnen til at fænge/skabe interesse i løbet af højst et par afsnit - ellers holder det jo overhovedet ikke.
Jo, det er endnu bedre at fortabe sig selv i en god film på 3-4 timer! ;-) ... Jeg har aldrig kunnet (og kommer aldrig til at) forstå dem, der kalder sig filmelskere, men som ikke bryder sig om lange film, idet de klager over længden på gode/fantastiske film.
#8 X&O 10 år siden
#9 Lord Beef Jerky 10 år siden
#10 Ispep 10 år siden
Hvem klager over længder og lange film? Der er forskel på kritikken man giver tilkende.