-
De er max sjove!57%
-
Nogle af filmene er ok33%
-
Det er vist kun for gamle nisser8%
-
De interesserer mig ikke, men jeg vil gerne se den nye animationsfilm1%
-
Jeg kender dem ikke1%
Stemmer i alt: 1271
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 achilles 14 år siden
#2 Sweetiebellefan 14 år siden
#3 simpel 14 år siden
Jeg tror det er de færreste der har præsteret (også i USA og resten af verden) at lave en sådan lang række af spillefilm som Olsen-Banden der forblev en succes hver gang, og som på sin måde stadig er det i dag
#4 BN 14 år siden
Mange af Olsen-banden-filmene har ikke den fremdrift i fortællingen/historien, som man ser i de bedste komedier, og det betyder, at der er en del stillestående, ja, nærmest døde passager i filmene. I flere tilfælde kommer filmene kun til live, når banden udfører et kup, eller når de mødes hjemme hos Yvonne. Her burde man have strammet op på historien eller plotstrukturen og have forkortet eller klippet visse scener helt væk.
Men omvendt: Når filmene for alvor lykkes, er der tale om noget af den bedste komik, man nogensinde har set indenfor den danske filmverden.
#5 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6 Bobby Singer 14 år siden
Men der går også lidt for meget alderdoms/folkekomedie komik i den til tider. :)
#7 MovieBear42 14 år siden
#8 hurin 14 år siden
#9 nakalay 14 år siden
#10 MonsTruz 14 år siden
De er jo nogle af de yperste film der er lavet i Danmark. Har set dem så mange gange, og jeg bliver stadig lige underholdt. Dog vil jeg ikk bruge min tid på den nye animations film