• De er max sjove!
    57%
  • Nogle af filmene er ok
    33%
  • Det er vist kun for gamle nisser
    8%
  • De interesserer mig ikke, men jeg vil gerne se den nye animationsfilm
    1%
  • Jeg kender dem ikke
    1%

Stemmer i alt: 1271

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 achilles 13 år siden

Jeg synes de er max-sjove, den keni der er imellem skuespillerne fra Olsenbanden går amok er uniik.......
Gravatar

#2 Sweetiebellefan 13 år siden

Et ikon i de gamle danske film.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#3 simpel 13 år siden

Max-Sjove helt klart.
Jeg tror det er de færreste der har præsteret (også i USA og resten af verden) at lave en sådan lang række af spillefilm som Olsen-Banden der forblev en succes hver gang, og som på sin måde stadig er det i dag
Gravatar

#4 BN 13 år siden

Jeg har stemt 'Nogle af filmene er ok'.

Mange af Olsen-banden-filmene har ikke den fremdrift i fortællingen/historien, som man ser i de bedste komedier, og det betyder, at der er en del stillestående, ja, nærmest døde passager i filmene. I flere tilfælde kommer filmene kun til live, når banden udfører et kup, eller når de mødes hjemme hos Yvonne. Her burde man have strammet op på historien eller plotstrukturen og have forkortet eller klippet visse scener helt væk.

Men omvendt: Når filmene for alvor lykkes, er der tale om noget af den bedste komik, man nogensinde har set indenfor den danske filmverden.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 13 år siden

Et sted imellem "Nogle filmene er ok" og "De er max sjove!" Kan dog umiddelbart på ingen måde identificere mig, med nogle af de svarmuligheder der er.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Bobby Singer 13 år siden

Nogle af dem er vel ok.

Men der går også lidt for meget alderdoms/folkekomedie komik i den til tider. :)
Idjit
Gravatar

#7 MovieBear42 13 år siden

Jeg har self Olsen-Banden som ringetone.. snydt
The answer to life the universe and everything. 42<3
Gravatar

#8 hurin 13 år siden

Der er skidt og kanel. 'OB ser Rødt', og 'OB i Jylland' er geniale. OB på Spanden' og 'OB Overgiver sig Aldrig' er decideret pinlige at se. Resten ligger midt imellem.
Zardoz has spoken
Gravatar

#9 nakalay 13 år siden

Hvad blev der af muligheden "De interesserer mig ikke, og jeg vil ikke se den nye animationsfilm"?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 MonsTruz 13 år siden

De er max sjove!!!!

De er jo nogle af de yperste film der er lavet i Danmark. Har set dem så mange gange, og jeg bliver stadig lige underholdt. Dog vil jeg ikk bruge min tid på den nye animations film

Skriv ny kommentar: