• Det er måske lidt overdrevet
    34%
  • Det er i orden ved store premierefilm
    25%
  • Jeg kan ikke se, hvad det skulle nytte
    21%
  • God idé
    17%
  • Jeg vil slet ikke kunne undvære min mobil
    2%

Stemmer i alt: 1241

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Silver666 18 år siden

Kan ikke se noget problem i sikkerheds check,
jeg har intet at skjule.
Gravatar

#12 jessup 18 år siden

Sikkerhedstjeck i offentligt rum gør mig heller ikke noget særligt hvis man ved det på forhånd - som ikke er at sammenligne med tjeck der gøres uden min viden.
This is just until June
Gravatar

#13 jesperhp 18 år siden

Stemte 'måske lidt overdrevet' - for synes ikke, at der er nogen grund til at tage folks mobiler osv (Ikke at jeg ikke kan undvære den). men fint at de scanner for ulovligt udstyr!
Gravatar

#14 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg kan ikke se hvad det skulle nytte, hvis det er piratoptagelser de ønsker at bekæmpe. Piratudgaverne bliver sandsynligvis ikke filmet i danske biografer og hvem fanden gider den usle kvalitet der kommer ud af det alligevel.

Iøvrigt bryder jeg mig slet ikke om tanken, om at træde ind i et mindre overvågningssamfund, hver gang jeg skal i biffen. Jeg er tøvende nok i forvejen mht at tage i biffen med de helt absurde billetpriser, så det ender med jeg slet ikke gider. :)

Gravatar

#15 lagoni 18 år siden

Jeg kan til nøds forstå det ved verdensomspændende premierer, men bryder mig ikke om princippet. Vil ikke bryde mig om at mine ting skal gennemgåes/ses og selv om jeg altid har min mobil slukket i biografen, er jeg ikke meget for at give den fra mig, der er alligevel personlige billeder og beskeder på den. Ved godt personalet er ærlige og sikekrt ikke vil gøre sådan noget, men synes på en måde det stadig er en krænkelse af privatlivets fred. Kan forstå det når man skal flyve, der er det trods alt et spørgsmål om sikkerhed.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 filmz-foo_master 18 år siden

var inde og se borat, hvor der var sikkerhedstjek. Kontrollen skabte bare en lang kø, så folk blev sure. Vil man have en mobil med ind er det ikke noget problem.
Hvem gider se en film, der er optaget af en mobil, eller høre piratfilm.mp3 optaget fra en ipod...
Gravatar

#17 filmz-Disky 18 år siden

En ting er sikkert hvis jeg nogensinde bliver bedt om at aflevere min mobil telefon når jeg vil i biografen, kan de omgående få lov at give mig pengene igen, og jeg kommer aldrig tilbage til den biograf.

Fair nok de ikke vil havde folk tager deres HDTV videokamera med i biffen. Men jeg har ikke engang et kamera i mine mobiltelefoner, sådanne ubrugeligt junk vil jeg slet ikke havde i dem.

Og jeg skal bestemt heller ikke aflevere dem til en aller anden bredskuldret sikkerhedsfyr, som har en intelligens der er lavere end mine mobiltelefoners.
Gravatar

#18 filmz-Narniabæver 18 år siden

Det er overdrevet!
Mobiltelefoner irriterer mig i biffen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#19 filmz-Jessmoeller 18 år siden

Har også skrevet at det lidt overdrevet...

Men til dem der ikke kan undvære deres mobiltelefoner: Så bliv hjemme og se en dvd!!!
Det er grunden til jeg ikke gider at gå i biffen længere, med mindre der er tale om en stor film. Folk er da ligeglade med hvad andre tænker om deres mobiltelefoner.
At de sms'er er en ting, men ligefrem at tage den under en film!??!?!?
BLIV HJEMME!!!!
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#20 dolphinfriendly 18 år siden

#19 Alternativt kan man også bare slukke mobilen. :)

Skriv ny kommentar: