-
Det er måske lidt overdrevet34%
-
Det er i orden ved store premierefilm25%
-
Jeg kan ikke se, hvad det skulle nytte21%
-
God idé17%
-
Jeg vil slet ikke kunne undvære min mobil2%
Stemmer i alt: 1241
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 elwood 18 år siden
Man kan også få nogle transportable udgaver af dem, den snak har vi haft lidt før herinde, kan ikke lige huske i hvilken tråd dog.
Edit haha har fundet tråden, og det var oven i købet mig selv der skrev om det 8-)
læs fra #55
Jammer
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Winniepooh 18 år siden
#33 nygaardpetersen 18 år siden
#34 filmz-Bruce 18 år siden
#35 filmz-Antaeus 18 år siden
Jeg håber folk boykotter biffen, hvis det forslag bliver til noget. Fordi nogle gør noget ulovligt så tror de at de kan indføre bigbrother samfund - glem det og find på noget andet, vi har i forvejen mere end rigeligt.
#36 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#37 jessup 18 år siden
#38 filmz-bullettooth 18 år siden
#39 filmz-Kadann 18 år siden
Fordi det er jo præcis det samme som at undvære sin mobil i et par timer...
#40 HonoDelLoce 18 år siden
Jeg forstår egentlig sagtens bullettooth's tankegang i #38..
Det kan sagtens være, at vi selv har skabt behovet for mobil-telefoner.. Men så kan det ikke nytte noget, at begynde på den her slags restriktioner bagefter..
Vi har også selv lavet behovet for biografer.. Hvis staten gik ind og lagde for dagen, at alle billetter til biograf-ture skal pålægges 250% skat, vil en masse brugere herinde nok begynde at flæbe.. Men HEY! For 100 år siden levede man fint uden biografer.. Så kan i sikkert også sagtens lade være at gå i biografen nu..
Og 2 uger efter, lægger de så 500% skat og afgifter på alle dvd'er, og det kalkuleres ud fra nyprisen.. Se hvor mange herinde, der ville købe James Bond kufferten, hvis den pludselig kostede 11000.. Men what the heck, vi har da før levet uden film.. Så det gør vi da bare igen..