-
Det er måske lidt overdrevet34%
-
Det er i orden ved store premierefilm25%
-
Jeg kan ikke se, hvad det skulle nytte21%
-
God idé17%
-
Jeg vil slet ikke kunne undvære min mobil2%
Stemmer i alt: 1241
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Yoda 18 år siden
#2 wiseguy 18 år siden
#3 Ikari 18 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/22762/#
#4 filmz-Kadann 18 år siden
#5 dyg 18 år siden
#6 wiseguy 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 NightHawk 18 år siden
Nu tør man jo næsten ikke engang, at klø sig i næsen mere eller løsne en enkelt eller to bukseknap, fordi man har ædt for meget pizza inden filmen.
Mht. mobiltelefonerne, ja så må der jo bare herske den goe gamle selvjustits på det område. Sluk lortet i de 2 timer man alligevel har betalt for og som andre vel at mærke også har betalt for. Længere er den ikke. At man ligefrem skal aflevere sin mobil ved skranken med den store mulighed, at man glemmer den når filmen er slut er unødvendigt IMO. Og tænk bare på alt det brok og tid det tar når folk skal stå og diskuterer frem og tilbage mht. hvad deres mobil kan og ikke kan.
Vdr. mobiltelefoner der går igang under filmen, har jeg kun været ude for det 2 gange, hvor den blev slukket promte af en meget pinlig berørt person. Så slemt er det "problem" IMO altså heller ikke.
#9 jessup 18 år siden
Movil telefoner er primært et problem ved mainstream film med ungt publikum og forevisninger i Grand hvor dem som "ikke går så meget op i telekommunikation" glemmer at slukke fordi den aligevel sjældent ringer.
#10 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"