-
Rivaldo39%
-
Van Damme30%
-
Steven Seagal22%
-
Andre6%
-
Keanu Reeves3%
Stemmer i alt: 558
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Franke 22 år siden
Og så vil jeg da også lige sige at Rivaldo må være den bedste skuespiller, når han kan overbevise 1 dommer og 2 linievogtere om at han blev ramt i madkassen. Men det var absolut ikke pænt at gøre. Fy Rivaldo!! (Latterligt med en bøde på 58.000 d.kr.!!)
#42 filmz-Kedde 22 år siden
Næ,nej... hellere 1 spilledags karantæne for den slags usportslig opførsel. Det hører ikke engang hjemme i vores hjemlige Suppedas; og da slet slet ikke til VM. Puu-ha.. Slemme dreng!
#43 hundeboll 22 år siden
Det giver fucking 14 gange igen. Arrghh.... Hvorfor var det ikke mig der havde sat en 20'er?
Men virkelig fedt med en 2-0 sejr til os. Nu håber jeg bare det bliver Sverige vi skal give smæk.
#44 filmz-Bitcho 22 år siden
Jubi...
#45 filmz-vassago 22 år siden
#46 filmz-Kedde 22 år siden
Med lidt omtanke og klogt, stabilt spil, burde de heller ikke være en uoverkommelig udfordring.
Men lad os nu ikke gå helt over gevind. Intet er afgjort, før det sidste fløjt har lydt. Kan bare håbe, vi får Kim Milton som dommer... ;)
#47 filmz-vassago 22 år siden
#48 filmz-Kedde 22 år siden
Så længe vi holder fast i det kantspil vi har spillet de sidste par kampe, og så, som du rigtigt påpeger, låser midtbanen mere i vores favør, bør vi ikke have grund til anglofobi i weekenden.
Ganske vist er det engelske hold spækket med verdensnavne, men jeg tvivler på, de har samme teamspirit, og evne til at læse hinandens spil som det danske hold har udvist.
Med lidt vind i sejlene, ender kampen 2-1 eller 3-2 i vores favør.
Men fri mig venligst for Ebbe Sand på bænken!
#49 filmz-The-Real-1 22 år siden
... så nu er mit spørgsmål:
hvor mange af Filmz.dk's admins tager fra skumle fyn, eller det mørke jylland til djævleøen? ;o)
(Så kan i jo også få noget rigtigt øl, specielt dig Vassago, der er vel ekstra afgift, fordi Carlsberg og Tuborg kommer fra udlandet) Ha Ha!!!
GOOOOOOOOOOOOOOO!!!
... Vi er røde - vi er hvide!
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#50 hundeboll 22 år siden
Var det så turen værd?
Havde det været mig, ville jeg føle mig lidt skuffet...