• Rivaldo
    39%
  • Van Damme
    30%
  • Steven Seagal
    22%
  • Andre
    6%
  • Keanu Reeves
    3%

Stemmer i alt: 558

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-The-Real-1 22 år siden

... nå, lad os ende det mundhuggeri her, og nu?!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#12 filmz-Kedde 22 år siden

Hvad skal vi SÅ skændes om??? ;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#13 filmz-The-Real-1 22 år siden

Skændes? - vi DISKUTERE jo bare.
... og nu kan vi jo passende diskutere Fodbold - selvfølgelig!
... det gælder IKKE dig PlattFuss

Danmark/Uraguay - 2/1
Danmark/Senegal - 1/1
Danmark/Frankrig - 8/1 - nå nej det var jo Tyskland
... undskyld. He, He!!! ;o)
Gravatar

#14 filmz-vassago 22 år siden

Jeg har da spillet på, at vi slår Frankrig, man er vel lidt optimist - desuden gi'r det pengene 6 gange igen :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 filmz-Kedde 22 år siden

Selvfølgelig vinder vi over La France. Med Thierry Henry, Lillan Thuram og evt. Zidane ude af spillet, er grundstammen på holdet så rystet, at hvis vi tager os sammen og får gang i midtbanen, kan vi nemt klare den opgave.

Desuden er det spil, franskmændene har vist indtil nu, så lidt overbevisende, og så dårligt koordineret, at min faste overbevisning er, at deres selvtillid ligger lavere end de frøer de får til aftensmad...

Bare vi ikke går ud og tror, det bliver en walk-over eller en uoverstigelig forhindring, har vi en chance. Tag det som det kommer, og spil op til det vores landshold har vist i kval-kampene, kan vi sagtens booke deres billetter til Paris på tirsdag.

"Vi er RØØØØØDE... vi er HVIIIIDE... vi stååår SAAAAMMEN... sid' om siiiiide"

;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#16 filmz-The-Real-1 22 år siden

Så vidt jeg har forstået, har også Petit fået kærentæne, efter sit andet gule kort - eller har jeg misforstået noget?
Gravatar

#17 filmz-Kedde 22 år siden

Det er korrekt. Han er også ude.

Tak fordi du mindede mig om det; det havde jeg glemt. Rar med lidt godt nyt, ind i mellem... ;)
Gravatar

#18 filmz-vassago 22 år siden

Det er vist heller ikke sikkert at Leboeuf er klar til på tirsdag. Han blev vist lidt småskadet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 filmz-The-Real-1 22 år siden

Jeg er 99% sikker på at Zidane og Leboeuf er klar på tirsdag, nu vil de uden tvivl gøre alt der står i deres magt, for ikke at gøre Frankrig "til grin".

Se her: http://www.sportenkort.dk/nyheder.asp?sportsgren=F...

... men uanset om de stiller med første, andet eller tredje holdet, skal man aldrig undervudere en modstander.
Se bare Portugal, det troede det var som at klø sig i stjernen, men tabte både ansigt og point.
Gravatar

#20 PlattFuss6.7 22 år siden

The-Real-1

Jeg begynder at føle at du hader mig lidt bare fordi jeg ikke anede hvem rivaldo er. og det eneste jeg ved om ham er at han er en eller anden fodbold spiller.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.

Skriv ny kommentar: