• Rivaldo
    39%
  • Van Damme
    30%
  • Steven Seagal
    22%
  • Andre
    6%
  • Keanu Reeves
    3%

Stemmer i alt: 558

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Bitcho 22 år siden

Jeg håber nu bare på at "Romme", "Graver" og Jan Heintze bliver smidt ud af startopstillingen, så vi måske kan spille lidt ordentlig fodbold.

Tænk at spille med Jan Heintze når man har en som Noclas Jensen siddende udenfor... Det samme gælder de andre...

Ind med Christian Poulsen, Peter Løvenkrands og Niclas Jensen. :-)

Gravatar

#32 filmz-Kedde 22 år siden

Jeg mener ikke, vi kan undvære Gravesen på holdet. Bare han spiller op til det, vi ved han kan.

En mand af hans kaliber, med hans indpisker-sind er knaldgod for et fodboldhold, kombineret med at han er en virkelig dygtig spiller.
Derimod ville det ikke gøre mig noget, at Heintze blev skiftet. Er bange for at han er blevet for gammel til at kunne klare varmen.
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#33 filmz-Kedde 22 år siden

BTW; er der nogen der vil give mig medhold, at den absolutte topkandidat til titlen som dårligste skuespiller, må og skal være The One And Only.... Chuck Norris!!
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#34 azathoth 22 år siden

Ej da chuckie boy er da mega sej... der er da ingen andre der kan spille overbehåret abe så godt som ham!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#35 filmz-tombrasmussenerhomo 22 år siden

addd.. Bitcho er en taber! - jeg giver Kedde ret i at vi ikke undvære Graver på midten! (også selv om han ikke kan tage varmen så godt).
- Vi kan da heller ikke undvære Jan, han er da den sejeste - det er ham der forøger moralen på selve holdet, ham kan morten ikke holde ude...
- Romme kan dog godt skride og istedet kan vi så sætte løvenkrands ind...

[harpocrates]

ps. tom b rasmussen er homoseksuel
-harpocrates
> windows er udemærket,
> jeg brugte det til at downloade linux
Gravatar

#36 azathoth 22 år siden

tombrasmussenerhomo

- HVEM ER TOM B. RASMUSSEN????
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#37 filmz-Kedde 22 år siden

seksuel
Gravatar

#38 filmz-Bitcho 22 år siden

addd.. Bitcho er en taber! .... Jamen tak da!!

Gravatar

#39 Lowkey 22 år siden

Jeg vil gerne støtte Vassago's første post. Folk har pissetravlt med at kalde hinanden for racister konstant, og opfinder alle mulige måder at undgå at sige "neger" på.. sorte, farvede, afro-amerikanere, afro-europæerere, afro-asiater... folk må styre sig.
En racist er i mine øjne en der bedømmer et andet menneskes karakter eller evne til at gøre en given ting, ud fra dennes hudfarve (eller med et andet ord race). Generelt bliver ordet racisme også brugt om den opfattelse at en race er en anden overlegen.
Man er IKKE racist hvis man kan se at en person har en anden hudfarve, eller at en race bliver forfordelt.

Det er ikke min mening at starte en længere diskussion, jeg skulle bare lige have luftet min mening.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#40 azathoth 22 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HUTTELIHUT!!!!!!!!!!

2-0... SMÆK til Frankrig, wh0000000000000p!!!!

;)

Skriv ny kommentar: