-
-
The Hurt Locker20%
-
Inglourious Basterds8%
-
District 96%
-
Op3%
-
Precious3%
-
Up in the Air2%
-
An Education1%
-
The Blind Side1%
-
A Serious Man1%
Stemmer i alt: 2167
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Riqon 14 år siden
#22 HonoDelLoce 14 år siden
Til gengæld er alle filmene da helt sikkert på min to-see-liste, på nær Precious, som overhovedet ikke lyder som en film for mig :)
Måske Inglorious Basterds skal ses i aften.. Bare så'n for hyggens skyld..
#23 Lord Beef Jerky 14 år siden
Avatar (4/6) - personligt synes jeg det er en mægtigt underholdende og flot film, men jeg spår den ikke de store chancer i denne kategori.
District 9 (5/6) - fremragende sci-fi film med et solidt budskab, men jeg tror dette er den største outsider.
An Education (5/6) - stærkt lille drama, men endnu en outsider.
The Hurt Locker (3/6) - jeg fandt filmen meget overvurderet og repetitiv, men jeg er blandt de få, og jeg tror bestemt dette er dette års vinder.
Inglourious Basterds (5/6) - jeg ved i alle er splittede omkring denne film, men jeg har ikke været så underholdt af en Tarantino-film siden Pulp Fiction, jeg ville dog få store øjne hvis denne vandt.
Op (5/6) - Op vinder uden tvivl bedste tegnefilm, men det ville være sært hvis den både vandt der og her. Blandt Pixars bedste film.
#24 moulder666 14 år siden
Ud over den har jeg kun set Avatar, Inglorious Basterds og District 9, og selvom jeg egentlig godt kunne lide alle 3 af forskellige årsager, er ingen af dem i mine øjne Oscar-materiale!
Avatar er en glimrende oplevelse og effektorgie, men både historien og personerne halter.
Inglorious Basterds har nogle eminente skuespilspræstationer og en del scener, hvor stemningen er lige til at tage og føle på - men desværre også enkelte missere, hvor filmen er en parodi på sig selv (hvor Brad Pitt taler italiensk f.eks...)
District 9 er genial, realistisk og nytænkende sci-fi...men den kammer desværre over i et effekt-orgie til sidst, hvor jeg var mere vild med den stil de lagde i starten af filmen.
#25 coolflash 14 år siden
Slugte A Serious Man forleden, og den gik sgu rent ind. Har et håb om at den laver en "Crash". Det fortjener den!!
#26 bobafettich 14 år siden
#27 BN 14 år siden
#28 filmz-loke76 14 år siden
#29 The Outsider 14 år siden
#30 filmz-Avenger- 14 år siden
Stemte The Hurt Locker :)