56%
  • The Hurt Locker
    20%
  • Inglourious Basterds
    8%
  • District 9
    6%
  • Op
    3%
  • Precious
    3%
  • Up in the Air
    2%
  • An Education
    1%
  • The Blind Side
    1%
  • A Serious Man
    1%

Stemmer i alt: 2167

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Twister 14 år siden

Håber på Inglorious Basterds eller District 9. Men det bliver nok Avatar :(
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 cansi 14 år siden

The Hurt Locker

traditionen tro (undtagen sidste år) skal en bedste film vinder helst være nomineret i instruktør, manuskript, skuespil og klipning. Det er Avatar ikke ;) men det er The Hurt Locker, Inglourious Basterds og Precious.
Den blev også nomineret til bedste musik - meget overraskende, det viser at den har sin "support"

Også må vi ikke glemme at den hæv både PGA og DGA hjem.
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hurt Locker. Det virker som en rigtig Oscar-film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Bobby Singer 14 år siden

For mig har Avatar så kedelig og forudsigelig en historie, at det bliver et rent effektorgie, der udenlukkende lever på sine 3D effekter og så varer den altså lige 2 timer og 30 min. Jeg håber godt nok ikke at den vinder.

Af de film jeg har set på listen, Avatar, District 9 og Inglourious Basterds, er Basterds min umiddelbare favorit.
Idjit
Gravatar

#5 Riqon 14 år siden

Hurt Locker. Det kunne dog være fedt, hvis Op vandt ;) Jeg har ikke set Hurt Locker, men det virker mest sandsynligt, når man tager i betragtning, hvilke film der plejer at vinde. AVATAR er for svag, når det kommer til plot og skuespil, tror jeg.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 BN 14 år siden

Jeg gætter på 'Up in the Air' - ikke fordi jeg selv mener, den bør vinde, men har der ikke været talt om, at den appellerer særligt til den nuværende amerikanske tidsånd?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 filmz-jonasgr 14 år siden

Som Jason Reitman siger det: "The Hurt Locker is going to win best movie and Kathryn is going to win, and she deserves it".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8 tranberg 14 år siden

Håber INDERLIGT det bliver A Serious Man ... men det bliver garanteret Avatar.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#9 filmz-Narniabæver 14 år siden

Mit gæt er Pixasr's "Op".
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#10 wiseguy 14 år siden

Jeg glæder mig til at se "The Hurt Locker" inden showet, men jeg er ret sikker på, at Avadar gør rent bord den 7/3 - tror I Arnie kommer igen? ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: