56%
  • The Hurt Locker
    20%
  • Inglourious Basterds
    8%
  • District 9
    6%
  • Op
    3%
  • Precious
    3%
  • Up in the Air
    2%
  • An Education
    1%
  • The Blind Side
    1%
  • A Serious Man
    1%

Stemmer i alt: 2167

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-loke76 14 år siden

The Outsider (29) skrev:
Stemte på The Hurt Locker. Fantastisk film! Glæder mig til at se den.

huh?
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#32 cansi 14 år siden

# 31

Hehe, ja seriøst. huh?
Gravatar

#33 filmz-jonasgr 14 år siden

#31-32 Tror det er en insider som prøver at hacke pollen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#34 deathlikesilence 14 år siden

Hurt Locker bør vinde imo... men bliver sikkert blå Pocahontas som vinder :(
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#35 filmz-loke76 14 år siden

deathlikesilence (34) skrev:
Hurt Locker bør vinde imo... men bliver sikkert blå Pocahontas som vinder :(

Tjah Standard Pocahontas vandt jo også en del da Kevin Kostbar lavede den, så det ville da ikke undre.
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#36 deathlikesilence 14 år siden

loke76 (35) skrev:
Tjah Standard Pocahontas vandt jo også en del da Kevin Kostbar lavede den, så det ville da ikke undre.

Kevin Kostbar... i min ongangskreds går han godt nok under navnet Kevin Kedelig. Selvom han overraskede positivt med Mr. Brooks... både hvad angår valg af film og skuespil.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#37 Kram 14 år siden

The Hurt Locker, hvis de har bare lidt intelligens.

Avatar er en fantastisk FILM OPLEVELSE, men bedste film? Det kan det aldrig blive. Ja det er en kanon god film og som sagt en fantastisk oplevelse, men jeg gik da i hvert fald ikke ud med noget som helst tankevækkende udover 3D oplevelsen (som er det hele værd selvfølgelig).

The Hurt Locker derimod er en utrolig tankevækkende historie om både en 'RIGTIG' skrækkelig krig, og efterfølgerne af denne, plus den omhandler en med et meget specifikt job, bomberydning.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#38 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

Helt ærligt, selv hvis man synes Avatar er god (jeg gør ikke) så kan man sgu da ikke seriøst kalde den for en Oscar-værdig film. Handlingen er jo decideret elendig. At den så imo er røvsyg er en smagssag. Den nomineringsliste er noget af det tyndeste jeg har set. Det er godt nok agurketider i Oscarland.
Doctor Last Warning
Gravatar

#39 filmz-Narniabæver 14 år siden

Skønheden & Udyret blev snydt for sin Oscar.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#40 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

#39: Oscar blev snydt for sin skønhed, måske fordi det var en u-dyr produktion.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: