56%
  • The Hurt Locker
    20%
  • Inglourious Basterds
    8%
  • District 9
    6%
  • Op
    3%
  • Precious
    3%
  • Up in the Air
    2%
  • An Education
    1%
  • The Blind Side
    1%
  • A Serious Man
    1%

Stemmer i alt: 2167

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Is 14 år siden

The Hurt Locker er min favorit, og jeg tror og håber på at den vinder for bedste film og instruktør. Avatar fandt jeg ganske underholdende og flot, men den virker som en svag kandidat ifht. de andre film, da den ikke er nomineret for bedste manuskript.
Gravatar

#12 Åkepool 14 år siden

Tror på "The Hurt locker", selvom jeg har den tilgode. Håber på "Avatar".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 MMB 14 år siden

1) The Hurt Locker
2) Avatar
3) Up in the Air
4) Precious
5) Inglourious Bastards
6) An Education
7) A Serious Man
8) Up
9) The Blind Side
10) District 9

Der har du min top 10. :)
Gravatar

#14 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg har ikke set så mange af dem, men hvis man skal tro på statistik, må det næsten være "The Hurt Locker", jeg håber dog selv på "District 9"
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 colette 14 år siden

Det må blive The Hurt Locker. Det er 00'ernes svar på Platoon, idet den skildrer en så væsentlig konflikt som irak-krigen. Dermed ikke sagt at det nødvendigvis er den bedste film.

I øvrigt interessant at Inglourious Bastards er nomineret. Tarantinos film plejer ellers ikke at falde i oscar komitéens smag.
Gravatar

#16 mr gaijin 14 år siden

Det bliver nok "The Hurt Locker". Den har taget de rigtige guild awards, og eftersom de samme mennesker stemmer til Oscars, peger det i den retning.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 Spanner 14 år siden

<Jeg håber på Hurt Locker eller A Serious Man, men jeg tror desværre, at det bliver megasællerten, der render med statuetten
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 MystiskeMox 14 år siden

Jeg har kun set District 9 og Avatar af de som er nævnt på listen.

District 9, som nogle nævner synes jeg personlig grænsede sig til det elendige - jeg var godt nok skuffet efter den bio-tur og under også for den sags skyld, men andre finder den rigtig god og det må man bøje sig for - smag kan være ufattelig forskellig.

Personligt tror jeg Avatar vinder - jeg tror ikke de kan lade det gå forbi, at den har slået indtjeningsrekorden (altså den uden inflation...).
Gravatar

#19 Riqon 14 år siden

MystiskeMox (18) skrev:
District 9, som nogle nævner synes jeg personlig grænsede sig til det elendige - jeg var godt nok skuffet efter den bio-tur og under også for den sags skyld, men andre finder den rigtig god og det må man bøje sig for - smag kan være ufattelig forskellig..

Fantastisk film, og hvis den vinder "Bedste Film" skal der ikke lyde nogen klage fra mig af ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 bQttger 14 år siden

Håber inderligt på The Hurt Locker, men den har ikke fået en brøkdel af omtale sammenlignet med Avatar og den er lidt "glemt" af mange, da den kom i sommers og ikke er helt "ny". Jeg er bange for Avatar løber af med sejren.

Skriv ny kommentar: