• Inception
    40%
  • The Social Network
    20%
  • Black Swan
    18%
  • Kongens store tale
    7%
  • Toy Story 3
    6%
  • True Grit
    3%
  • 127 Hours
    3%
  • The Fighter
    2%
  • Winter's Bone
    2%
  • The Kids Are All Right
    0%

Stemmer i alt: 2637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 X&O 13 år siden

Whispering Horse (70) skrev:
Kan se at det bliver sendt på NRK, som er den eneste af de kanaler som jeg har. Jeg håber så blot på at det er NRK1, den bliver sendt på.

Og hvor meget jeg gerne ynder at se Uffe Buchard og hans kommentarer, vil jeg ikke ofre ekstra på at få TV2 Film (den eneste gang på året den er noget værd).


Har det på nøjagtig samme måde. Hader at TV2 overtog det fra DR. Jeg vil til gengæld for første gang se det i Imperial, og jeg glæder mig :) Der er ikke noget bedre end at se Oscar show med folk der værdsætter det ligeså meget.
Gravatar

#72 Wangsgaard 13 år siden

Jeg skal også se det i imperial, det plejer at være ganske hyggeligt med dejlig varm kaffe og medbragt mad og tæppe. I år skal jeg dog direkte til forelæsning bagefter:(
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#73 MMB 13 år siden

Ville sgu gerne se det i Imperial. Men jeg kender slet ingen, som er entusiastiske nok til at gide og se det.
Gravatar

#74 Wangsgaard 13 år siden

#73 men du vil jo være sammen med mange andre som er entusiastiske, samt mig og X&Q:P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#75 MMB 13 år siden

#74

True :)
Gravatar

#76 Kruse 13 år siden

Foeller (73) skrev:
Ville sgu gerne se det i Imperial. Men jeg kender slet ingen, som er entusiastiske nok til at gide og se det.


Jeg har det på præcis samme måde. Jeg overvejer også lidt om jeg bare skal tage alene ind og se det, men jeg ved ikke helt om jeg gider det. Og så har jeg ikke engang TV2 Film, så jeg håber at det bliver vist på NRK1, ellers må jeg et smut hjem til mine forældre i Esbjerg for at se det :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#77 Hr. Nielsen 13 år siden

Thomas E. Nielsen (68) skrev:
Min personlige rækkefølge ville nok indtil videre være:
The Social Network (9/10)
The Fighter (9/10)
Toy Story 3 (9/10)
Black Swan (8/10)
Winter's Bone (8/10)
Inception (8/10)


Fik lige set The Fighter og den var fantastisk. Den form for drama der kravler lige ind i hjertet hos mig. Respekten for Bale er i øvrigt atter i top. Hans junkie kan ikke rammes bedre og mere autentisk. Så måtte lige redigere mine personlige favoritter lidt.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#78 Bruce 13 år siden

Jeg må lige ændre min kommentar om The Fighter, efter jeg har set listen igennem. Jeg blandede andre favoritter udenfor de nominerede med ind i ligningen.

1. The Social Network - 8.5
2. The Fighter - 8
3. Winter's Bone - 7.5
4. Toy Story 3 - 7.5
5. The Kids Are All Right - 7.5
6. Black Swan - 7
7. Inception - 6

The King's Speech - ?
True Grit - ?
127 Hours - ?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#79 Babo Rises 13 år siden

Uhh! Mangler lige et par titler, men:

Inception 10/10
Social Network 9/10
127 Hours 7.5/10
Toy Story 3 6/10
Black Swan 5/10

The Fighter skal ses på torsdag, og jeg regner også med en fin film. True Grit tror jeg kan blande sig i toppen med Inception.
Gravatar

#80 IK 13 år siden

Mine vurderinger i vilkårlig rækkefølge:

Inception 6/6
Social Network 5/6
The Fighter 5/6
Black Swan 5/6
127 hours 5/6
Toy Story 3 5/6
The Kids Are All Right 4/6
Winters Bone 2/6 - Nok den kedeligste film jeg har set i biffen i år.

True Grit og Kings Speech skal også helt sikkert ses. Jeg tror sidstnævnte godt kan blande sig i toppen. :)

Skriv ny kommentar: