• Inception
    40%
  • The Social Network
    20%
  • Black Swan
    18%
  • Kongens store tale
    7%
  • Toy Story 3
    6%
  • True Grit
    3%
  • 127 Hours
    3%
  • The Fighter
    2%
  • Winter's Bone
    2%
  • The Kids Are All Right
    0%

Stemmer i alt: 2637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 fazz 13 år siden

Tror "The Social Network"
Håber "Black Swan" eller "Inception"
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#12 jona 13 år siden

The Social Network var virkelig en skuffelse...
Håber på 127 Hours, min favorit fra 2010.
Gravatar

#13 Foxxander 13 år siden

#7
Jeg har det på præcis samme måde. Drop nu de danske oversættelser!! Vi er trods alt i år 2011.

Min stemme gik selvfølgelig til The Social Network
Gravatar

#14 Babo Rises 13 år siden

Tror på Social Network, håber på Inception. Det er bare en filmisk bedrift, som sjældent forekommer i Hollywood, og så med originalitet bag. Men Fincher gjorde det squ godt. Ellers glæder jeg mig til 127 Hours, Fighter, og True Grit. Resten kan godt vente, da jeg umiddelbart ikke sprudler af glæde for at se dem. Black Swan håber jeg ikke vinder.

Gravatar

#15 Yossarian 13 år siden

Eftersom der stod, "Tror du vinder" stemte jeg The Kings Speech, en helt igennem fremragende film, som jeg intet ville have noget imod vandt.

Håber dog virkeligt at enten 127 Hours eller Black Swan vinder. Det ville virkelig være fedt, at årets bedste film rent faktisk også løb med en Oscar.
Gravatar

#16 BN 13 år siden

Jeg mener, at 'Inception' burde vinde.

Men et eller andet siger mig, at stemningen er imod den - så Oscar-komitéen har den nok kun med for at gøre det spændende.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 mr gaijin 13 år siden

BN (16) skrev:
Men et eller andet siger mig, at stemningen er imod den - så Oscar-komitéen har den nok kun med for at gøre det spændende.


Der er selvfølgelig nogle i akademiet, der gerne ville se den vinde. Ellers havde de ikke nomineret den. Men der var ikke nok, der stemte på en nominering til Nolan som instruktør. Det tyder på, at der er større opbakning til de andre film.

Men den hiver helt sikkert nogle tekniske priser hjem.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#18 BN 13 år siden

mr gaijin (17) skrev:
Men den hiver helt sikkert nogle tekniske priser hjem.


Ja, det er ofte det bedste, actionprægede film kan hive hjem.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 Babo Rises 13 år siden

Det ville være fedt hvis en anden genre kunne vinde, men jeg tror det ikke. Den dag Nolan bliver favorit ved oscar'en og vinder, er den dag han laver noget stokkonservativt :) Fincher kunne ikke med film som Fight Club, Se7en og Zodiac, men ku' godt med Benjamin Button. Ihvertfald få nomineringerne. Mens vinderen blev en endnu mere stokkonservativt film som Slumdog. Men da flot de anerkender hans skrive arbejde, og endda for 2 gang.
Gravatar

#20 Hr. Nielsen 13 år siden

Jeg må få set nogle flere end de 3 jeg har set, men jeg tvivler på at min mening ændrer sig af det?

Er der nogen der ved hvilken kanal der viser showet i år?
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: