• Inception
    40%
  • The Social Network
    20%
  • Black Swan
    18%
  • Kongens store tale
    7%
  • Toy Story 3
    6%
  • True Grit
    3%
  • 127 Hours
    3%
  • The Fighter
    2%
  • Winter's Bone
    2%
  • The Kids Are All Right
    0%

Stemmer i alt: 2637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 13 år siden

Har kun set 2 af de 10 nominerede, Inception og Toy Story 3, ville egentlig gerne se at begge 2 vandt :), men stemte Inception.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 13 år siden

Min stemme gik til 'The Social Network', men måske er det slet ikke fair jeg stemmer, da jeg kun har set, 'Inception' og 'Toy Story 3' endnu. 'Toy Story 3' fandt jeg ret fantastisk, bedre end 'Inception', men den vinder ikke her, men måske for bedste animationsfilm. 'Inception' er mægtigt underholdende, men jeg ville finde det forkert hvis den vandt, det er den ikke helt god nok til sammelignet med de to andre jeg har set ifølge mig.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 Bruce 13 år siden

Mangler at se 4. Håber selvfølgelig på, at dem jeg mangler er bedre end dem jeg har set hidtil. Af dem jeg har set, tror jeg på Social Network, men Kings Speech og True Grit sætter jeg stor lid til, er bedre.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4 Kruse 13 år siden

Slaget står i mellem "The Social Network" og "The Kings Speech". Jeg tror at "The Social Network" bliver den der løber med prisen, hvilket også vil være fuldt ud fortjent efter min mening. Jeg har set tre af filmene, nemlig "The Social Network", "Inception" og "Black Swan", og af disse tre er min favorit "Black Swan", men det er urealistisk at den skulle gå hen og vinde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Sweetiebellefan 13 år siden

Toy Story 3.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6 tiany 13 år siden

Tror det bliver The Social Network.

Men på et eller andet plan synes jeg Toy Story 3 burde vinde (når den nu er nomineret). Det er den bedst anmeldte og bedste indtjenende film i 2010.
Men igen, sådan var det jo med Avatar sidste år og den syntes jeg jo ikke skulle vinde (hvilket den jo heldigvis ikke gjorde) :D
Valar morghulis
Gravatar

#7 MMB 13 år siden

Jeg får seriøst lange løg af at se, der står Kongens store tale og ikke The King's Speech. Når det så er sagt, så tror jeg på The Social Network. :)
Gravatar

#8 Bobby Singer 13 år siden

Har set Black Swan, Inception, The Social Network og Toy Story 3.

Af dem tror jeg The Social Network vinder.

Personligt håber jeg dog at Toy Story 3 vinder, men det sker sgu nok ikke.
Idjit
Gravatar

#9 mr gaijin 13 år siden

De mange stemmer på "Inception" lader til at være ren ønsketænkning af Nolans fanskare. Hvilket egentligt er fair nok.

Men som mange siger, så står den altså mellem "Social Network" og "Kongens Store Tale" (der fik Foeller lige endnu længere løg :)). Social Network har fået stort set samtlige kritikerpriser. "Kongens Store Tale" (Schwuuuup) har PGA og en flok sentimentale gråhårede filmfolk bag sig, der alle hungrer efter klassiske dyder i Hollywood: Gode mennesker, overvindelse af personlige handicap, kostumer, historiske personligheder, klassiske roller, old fashioned score, og så videre.

Vi mangler stadig mange precursors, men det kan sagtens nå at blive tæt mellem de to.

Lige nu er "The Social Network" stadig den film, som de andre skal forsøge at slå.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 MMB 13 år siden

mr gaijin (9) skrev:
(der fik Foeller lige endnu længere løg :)).


Ja... og de er sgu lange nok i forvejen. :P

Skriv ny kommentar: