• The Dark Knight
    38%
  • En verden udenfor
    32%
  • The Godfather
    29%
  • Jeg kan ikke lide nogen af dem
    2%

Stemmer i alt: 1160

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 wiseguy 16 år siden

The Godfather!!

Er der i øvrigt ikke een eller anden der ka' bitch-slap'pe DarkLight for IKKE at have set den??????
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#22 DarkLight 16 år siden

(21) skrev:
The Godfather!!

Er der i øvrigt ikke een eller anden der ka' bitch-slap'pe DarkLight for IKKE at have set den??????

This is not the victim you are looking for... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#23 BN 16 år siden

øhh, DarkLight, du ejer vel ikke tilfældigvis en hest?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 PredatorX 16 år siden

Hmmm....

The Godfather eller Shawshank Redemption. Altså... Svært valg. Jeg napper den film jeg kan se på hvilket som helst tidspunkt: Shawshank Redemption. The Godfather skal jeg være mere i humør til...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 filmz-Bruce 16 år siden

Gudfaderen! Og har man anden mening, så kig ned i fodenden i morgen!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 Onkel_Axel 16 år siden

#23 lol
Gravatar

#27 Kruse 16 år siden

What? Hvordan kan det være at The Dark Knight ligger nummer et og The Godfather på en sidste plads?!!

The Godfather er klart den bedste, uden tvivl!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#28 Verbal 16 år siden

Uden tvivl "The Godfather".
And like that... he's gone.
Gravatar

#29 MystiskeMox 16 år siden

Det er så nemt.

1. En Verden udenfor
2. Godfather
3. Dark Knight

En Verden har ALT der skal til for at gøre en film god. Intet mangler. Fantastisk film.
Godfather har det nok også, men det har bare aldrig rigtig været min genre selv om jeg bestemt synes om filmene.
Dark Knight nyder jeg måske mere end Godfather, men den har ikke samme kvalitet. Det der gør Dark Knight til noget særligt er den eminente skurk og de flotte billeder. Plottet og røde tråd er ikke noget specielt og den er fyldt med huller. Man skal ikke give sig til at spekulere for så hænger filmen ikke særlig godt sammen. Luk hjernen ned og nyd filmen. Den er god, men bør ikke ligge i den absolutte top på IMDB-listen.
Gravatar

#30 filmz-gofferoffer 16 år siden

Shawshank Redemption er helt igennem grotesk, opkastfremkaldende overvurderet. Det er en fantastisk film, men slet ikke en, der fortjener at være i Top 3. Den kan snige sig ind på min Top 100, men kun lige knap og nap.

Dark Knight er ligeledes overvurderet, men den er dog langt højere på min personlige liste.

Godfather er den bedste film af de tre, også selvom det tog et stykke tid, inden jeg rigtigt kunne værdsætte den. Det kunne måske også have noget at gøre med min alder, da jeg først så den. Men The Dark Knight og The Godfather ligger meget tæt på min liste, selvom Godfather er mit førstevalg.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.

Skriv ny kommentar: