-
The Dark Knight38%
-
En verden udenfor32%
-
The Godfather29%
-
Jeg kan ikke lide nogen af dem2%
Stemmer i alt: 1160
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 wiseguy 16 år siden
Er der i øvrigt ikke een eller anden der ka' bitch-slap'pe DarkLight for IKKE at have set den??????
#22 DarkLight 16 år siden
This is not the victim you are looking for... :)
#23 BN 16 år siden
#24 PredatorX 16 år siden
The Godfather eller Shawshank Redemption. Altså... Svært valg. Jeg napper den film jeg kan se på hvilket som helst tidspunkt: Shawshank Redemption. The Godfather skal jeg være mere i humør til...
#25 filmz-Bruce 16 år siden
#26 Onkel_Axel 16 år siden
#27 Kruse 16 år siden
The Godfather er klart den bedste, uden tvivl!
#28 Verbal 16 år siden
#29 MystiskeMox 16 år siden
1. En Verden udenfor
2. Godfather
3. Dark Knight
En Verden har ALT der skal til for at gøre en film god. Intet mangler. Fantastisk film.
Godfather har det nok også, men det har bare aldrig rigtig været min genre selv om jeg bestemt synes om filmene.
Dark Knight nyder jeg måske mere end Godfather, men den har ikke samme kvalitet. Det der gør Dark Knight til noget særligt er den eminente skurk og de flotte billeder. Plottet og røde tråd er ikke noget specielt og den er fyldt med huller. Man skal ikke give sig til at spekulere for så hænger filmen ikke særlig godt sammen. Luk hjernen ned og nyd filmen. Den er god, men bør ikke ligge i den absolutte top på IMDB-listen.
#30 filmz-gofferoffer 16 år siden
Dark Knight er ligeledes overvurderet, men den er dog langt højere på min personlige liste.
Godfather er den bedste film af de tre, også selvom det tog et stykke tid, inden jeg rigtigt kunne værdsætte den. Det kunne måske også have noget at gøre med min alder, da jeg først så den. Men The Dark Knight og The Godfather ligger meget tæt på min liste, selvom Godfather er mit førstevalg.