61%
  • Sherlock Holmes
    19%
  • The Imaginarium of Dr. Parnassus
    8%
  • Paranormal Activity
    7%
  • Anden film
    2%
  • Old Dogs
    1%
  • Parterapi i Paradis
    0%
  • Arthur og Maltazars hævn
    0%
  • Coco før Chanel
    0%
  • Sin Nombre
    0%
  • Superbror
    0%

Stemmer i alt: 1872

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-jonasgr 14 år siden

Hvis ikke det var fordi jeg allerede har set Sin Nombre, så ville jeg stemme på den. I stedet for bliver det en blank stemme. Jeg kommer ikke i Biografen i December, men muligvis jeg vil se nogle af dem i Januar, det kommer lidt an på anmeldelserne.

I øvrigt vil jeg anbefale alle at se Sin Nombre. Jeg tvivler på at der er nogle at de andre som kan leve op til den. Det er en fantastisk film. Og dejligt at de har modet til at vise den i Biografen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#22 Mhmaha 14 år siden

Sherlock Holmes helt klart! Avatar bliver sikkert meget flot, men "Danser med ulve"/"Pocahontas" historien har jeg set før.. Jeg har i hvert fald meget små forventninger til den film! Men hvem ved måske bliver man overrasket! :)
Gravatar

#23 filmz-Narniabæver 14 år siden

Nu har jeg set Paranormal, så nu er det både smølfefilmen, jeg mener Avatar og Alvin.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#24 RasmusFL 14 år siden

'Das Weisse Band' d. 17, en halv times tid efter 'Avatar'-forpremiere. Tror det bliver en stor filmdag.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#25 filmz-jonasgr 14 år siden

#24 Jeg troede da først at den fik premiere til Januar. Men det er måske noget premiere der bliver afholdt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#26 filmz-ab 14 år siden

AVATAR - Uanset hvad anmeldelser siger, skal Avatar ses i bio og i 3d, punktum. Jeg glæder mig over Cameron er tilbage.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#27 Ericmase 14 år siden

"Avatar"!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#28 Scarecrow 14 år siden

The Imaginarium of Dr. Parnassus meget stærkt efterfulgt af Paranormal Activity og Avatar!!!
Either be groovy or leave, man!
Gravatar

#29 filmz-Bruce 14 år siden

Avatar, for der har jeg lillepigen med! Ellers er det klart Parnassus som trækker. Har fået set Sin Nombre, som er stærk, men slutningen skuffer desværre en smule.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#30 RasmusFL 14 år siden

#25 Det er lige netop et forpremiere-arrangement, afholdt i Grand Teatret. Glæder mig usandsynligt meget da jeg er stor Haneke-fan.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"

Skriv ny kommentar: