61%
  • Sherlock Holmes
    19%
  • The Imaginarium of Dr. Parnassus
    8%
  • Paranormal Activity
    7%
  • Anden film
    2%
  • Old Dogs
    1%
  • Parterapi i Paradis
    0%
  • Arthur og Maltazars hævn
    0%
  • Coco før Chanel
    0%
  • Sin Nombre
    0%
  • Superbror
    0%

Stemmer i alt: 1872

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 PJP 14 år siden

Avatar :) skal ind og se Avatar den 23. December :D en lille julegave ^^
Gravatar

#32 Fynboen 14 år siden

Holmes... Avatar har endnu ikke kommet med en trailer der ser bare tilnærmelsesvis interessant ud, og historien ligner noget man har set en del gange før, nu blot med smølfefarve...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#33 enfilmnørd 14 år siden

Sherlock Holmes, på førstepladsen

Avatar bliver forhåbentlig en stor oplevelse, men på trods af den sidste 3 min. gode trailer, så er jeg forsat lidt skeptisk.

The Imaginarium of Dr. Parnassus har vidst fået ret middelmådige karakterer, så den tror jeg, jeg snupper på dvd, engang.

Resten ser jeg ikke rigtigt frem til;
Luc Besson's film er altid interessante, men har ikke rigtigt det den første

Paranormal Activity er sikkers en grimrende film, men ikke en genre jeg ser.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 14 år siden

#30 Jeg er stor fan af ham, men jeg overlever nok at vente til midten af Januar. Du må meget gerne skrive et par ord om dine oplevelser når du har set den :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 Lady Arwen 14 år siden

Glæder mig rigtig meget til Sherlock Holmes og Imaginarium... Stemmen gik dog til Holmes :D
Doctor Who <3
Gravatar

#36 KVASAR 14 år siden

12 års ventetid bar omsider frugt, James Cameron er endelig klar med en ny film.
Så der kan vist ikke herske nogen tvivl om at det bliver "Avatar" ... :D
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#37 rockysds 14 år siden

Stemte "Sin Nombre", selvom det ikke er en given ting, jeg kommer i biografen og se den her i december. "Avatar" ser jeg også frem til, og der er biografturen mere sikkert lagt fast.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#38 MOVIE1000 14 år siden

hmm har først set pollen nu, jeg stemte Sherlock Holmes da den ser mest interresant ud, jeg aner ikke hvad Avatar er for noget, ligner en live action udgave af smølferne, nogen der kan forklare mig hvad det egentlig er?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 elwood 14 år siden

Der er nogle små blå mænd, som spiser svampe, så er der en gammmel sorthåret mand der hedder noget med gargemol eller ligene, som har et mega crush på en blå Smølf pige med kunsternavnet Smølf-fine.

Der er vidst også en kat med... nåja og Johnny Reimer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 Ericmase 14 år siden

#38 "Avatar" er en film, som der er instrueret af James Cameron (instruktøren bag "The Terminator", "Aliens", "Terminator 2", "True Lies" og "Titanic") med Sam Worthington i hovedrollen som Jake Sully (skuespilleren, som der blev kendt for sin rolle i "Terminator Salvation"), som der blev instrueret af McG og snart kan man se ham i en ny film, som hedder "Clash of the Titans" med Mads Mikkelsen. :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: