61%
  • Sherlock Holmes
    19%
  • The Imaginarium of Dr. Parnassus
    8%
  • Paranormal Activity
    7%
  • Anden film
    2%
  • Old Dogs
    1%
  • Parterapi i Paradis
    0%
  • Arthur og Maltazars hævn
    0%
  • Coco før Chanel
    0%
  • Sin Nombre
    0%
  • Superbror
    0%

Stemmer i alt: 1872

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Juhler 14 år siden

Avatar ude tvivl, stærkt forfulgt af Sherlock Holmes og The Imaginarium of Dr. Parnassus.
Gravatar

#2 MMB 14 år siden

Hvis man kunne tælle de amerikanske åbninger med, så havde det været: Invictus>The Road>Avatar>9

Derfor ender min stemme på Avatar :)
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

Indtil jeg har læst anmeldelser af "Sherlock Holmes" og "Avatar" er der ikke rigtigt noget der frister.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 Benway 14 år siden

"Sin Nombre" er den, jeg har set mest frem til. "Avatar" og "The Imaginarium of Doctor Parnassus" skal bestemt også ses.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#5 Petrescu 14 år siden

Helt klart Sherlock Holmes, efterfulgt af The Imaginarium of Dr. Parnassus og Avatar. Jeg frygter blot hypen omkring Dr. Parnassus, grundet Ledgers sidste rolle og samlingen af Hollywood hunks vil gøre mig træt af filmen før jeg overhovedet får den set.
Gravatar

#6 MadMartigan 14 år siden

Uden tvivl Avatar, tror det bliver godt, så den ser jeg mest frem til.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 piazorro 14 år siden

Efter flere biografbesøg med flere forskellige trailers for Avatar er jeg blevet 300 % overbevist om at jeg overhovedet ikke har interesse i at se den......
Bevar Hundeprutter, Mågeklatter, Ørevoks, Andemad og Kloakslam
- meld jer ind i gruppen på Facebook
Gravatar

#8 Blacksanta 14 år siden

Alt af Gilliam har min interesse, så The Imaginarium of Dr. Parnassus fik min stemme :)
Gravatar

#9 OxxY 14 år siden

The Imaginarium of Dr. Parnassus - Men dog først til januar, der biver vidst desværre ikke tid til bioture i december. Mon ikke også der bliver plads til at se Avatar selvom jeg aldrig har læst tegneserien :P
Gravatar

#10 Åkepool 14 år siden

"Avatar" uden nogen konkurrence overhovedet.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: