61%
  • Sherlock Holmes
    19%
  • The Imaginarium of Dr. Parnassus
    8%
  • Paranormal Activity
    7%
  • Anden film
    2%
  • Old Dogs
    1%
  • Parterapi i Paradis
    0%
  • Arthur og Maltazars hævn
    0%
  • Coco før Chanel
    0%
  • Sin Nombre
    0%
  • Superbror
    0%

Stemmer i alt: 1872

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Nicki52 14 år siden

"The Imaginarium of Dr. Parnassus", for jeg syntes "Avatar" ikke ser ud til noget specielt godt. Jeg venter på den, på dvd.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 erikjust 14 år siden

Nu må vi se om den kan holde vand eller om det bliver en sløv omgang.

Gravatar

#13 BN 14 år siden

Der er faktisk ikke nogen af dem jeg ser frem til.

Ingen trailers eller forhåndsomtaler har givet mig lyst til at se 'Avatar', 'Sherlock Holmes' og 'The Imaginarium of Dr. Parnassus', som ellers umiddelbart er de eneste film fra listen der kunne have potentiale. ... Måske kommer lysten, når jeg har læst en masse anmeldelser, men i tilfældet med 'Avatar' skal der nærmest komme overvældende positive anmeldelser, før jeg køber billet, for der er intet af det jeg indtil nu har set fra eller læst om den der trækker. Det samme gælder egentlig også de to andre, lige bortset fra selve det faktum, at Robert Downey Jr. og Jude Law's medvirken i filmen bestemt er et trækplaster.

Lad os se hvad anmelderne skriver.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 14 år siden

The Imaginarium Of Dr. Parnassus er bestemt den jeg ser mest frem til, men jeg får nu nok også set Sherlock Holmes, Avatar og Paranormal Activity i løbet af måneden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Twister 14 år siden

Jeg glæder mig nu mest til Paranormal Activity. stærkt forfulgt af Avatar. Sherlock Holmes er jeg ikke begejstret over for. Ligner et flop i mine øjne. Men nu må vi se :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16 wimmie 14 år siden

The Imaginarium of Dr. Parnassus efterfulgt af Sherlock Holmes :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 BN 14 år siden

bn (13) skrev:
lige bortset fra selve det faktum, at Robert Downey Jr. og Jude Law's medvirken i filmen bestemt er et trækplaster.

øhm ja, i filmen 'Sherlock Holmes altså.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 dyg 14 år siden

Terry Gilliam og Johnny Depp er en dejlig kombination, så det må også blive en stemme til The Imaginarium of Dr. Parnassus. Dog skal jeg da også have set Sherlock Holmes, Avatar, Sin Nombre og Paranormal Activity.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 Patriarch 14 år siden

Superbror.... 0_o
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#20 LasseUk 14 år siden

Det blev Avatar. James Camerons første film i 12 år, det bliver godt nok interessant og se om den kan løfte arven efter klassefilm som de første to Terminator film og Aliens (Titanic var mere eller mindre uinteressant). Min mus lå dog længe og hvilede over Imaginarium, traileren ser vildt interessant ud.
"At last we meet for the first time, for the last time"

Skriv ny kommentar: