-
Hobbitten: Dragen Smaugs ødemark77%
-
Nymphomaniac10%
-
Prisoners4%
-
Anden film3%
-
Frost3%
-
The Secret Life of Walter Mitty3%
Stemmer i alt: 1385
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Slettet Bruger [4272667969] 10 år siden
#42 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Enig.
Jeg synes dog ikke Hobbitten fungerer ligeså godt som LOTR-trilogien. Der bruges også for meget CGI. Det er i hvert fald mere tydeligt end i LOTR.
#43 Kruse 10 år siden
#44 Fredag 10 år siden
#45 Collateral 10 år siden
Jeg synes det er en meget anderledes tone Hobbitten byder på, men særligt efter et gensyn på blu-ray, har jeg et rigtig godt forhold til Hobbitten og synes den kan mange af de samme ting som Ringenes Herre. Jeg er ikke specielt vild med Radagast, i hvert fald ikke hele vejen og jeg kan også godt pege på steder hvor CGI'en fylder for meget, men overordnet er jeg glad for filmen. Er den på højde med LOTR? Det synes jeg er svært. LOTR er tre fremragende film, men ligesom 3eren i den har sine små problemer, og jeg alligevel holder enormt meget af den og så absolut lister den blandt mine favoritter, har Hobbitten det også, men fungerer for mig alligevel. Og så glæder jeg mig rigtig meget til at se serien udvikle sig, for historien i Hobbitten udvikler sig i en interessant retning, som vil gøre sig for en fængende fremtidig udvikling i filmene.
#46 Lord Beef Jerky 10 år siden
#47 Slettet Bruger [4272667969] 10 år siden
Jeg ved ikke om de har dimset med billedet, udover at smide nye scener ind, men det virker lidt sådan.
#48 Collateral 10 år siden
Har det samme indtryk, men det kan også have at gøre med at første gang jeg så den, var med 3D HFR, hvilket får hele looket til (IMO) at fremstå meget manipuleret/poleret/fesent.
#49 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Extended hjalp i hvert fald den haltende bioversion af TTT en del, så måske.
#50 Collateral 10 år siden