• Transformers: De faldnes hævn
    20%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    17%
  • Waterworld
    17%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    13%
  • Anden film
    8%
  • Spider-Man 3
    7%
  • Lady in the Water
    7%
  • Pearl Harbor
    5%
  • Fantastic Four
    3%
  • Batman & Robin
    2%
  • The Wicker Man (2006)
    1%

Stemmer i alt: 1465

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Åkepool 15 år siden

Same as bn.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#42 filmz-Is 15 år siden

Transformers 2 og Pearl Harbor er dem jeg synes er blevet mest jordede. Jeg synes begge film levere fremragende underholdning.
Gravatar

#43 Spanner 15 år siden

Klart Wicker Man. Den er bare forud for sin tid, ligesom Blade Runner var det.

Lige nu synes nogen, at det er lidt mærkeligt at se Nicolas Cage iført bjørnekostume rende rundt og tæve kvinder, men om 20 år vil den få den hyldest, den har fortjent.

Og så er der jo den episke sekvens:

NOT THE BEES!!!!! NOT THE BEES!!!!!!!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#44 The Insider 15 år siden

lol!
War. War never changes.
Gravatar

#45 filmz-Narniabæver 15 år siden

Underdog
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#46 filmz-OutOfSight 15 år siden

Transformers 2 og EP1... Come on... Transformers 2 er næsten modtaget alt for godt...
Gravatar

#47 the_paki_don 15 år siden

Kiss Kiss Bang Bang og The Singing Detective... Jeg stemte dog på Indy 4. Virkelig underholdende. Kan simpelthen ikke fatte, at folk har svært ved at godtage rumvæsner, men religiøse artefakter, der sparker røv og giver styrke og +10 agility og EVIGT LIV... I'm down with THAT!

For mig har Indiana Jones altid omhandlet "Suspension of Disbelief". Indy 4 holder sig indenfor den bane. Dog var køleskabsscenen for meget for mig. Men jeg grinte, fordi de prøvede.
Gravatar

#48 filmz-Lost-Viking 15 år siden

Jeg valgte anden.. For The Love Guru blev da helt klart modtaget uretfærdigt.. det var da helt sikkert en af de sjoveste film det år.. og en af de beste roller mike myers har haft.. så jeg syntes ikke nogen var retfærdige over for den film..
Gravatar

#49 Nexiz 15 år siden

Efter jeg havde set Indy 4 havde jeg det næsten helt dårligt. Jeg er kæmpe fan af trilogien (for NEJ, jeg nægter simpelthen at tælle den nye med i serien). Alle de forskellige "hints" til tidligere film var alt for meget in-your-face og endte med at være irriterende.
For ikke at tale om "nuked the fridge" sekvensen, som er endt lige så fjollet som "jumped the shark"... ak, har meget andet brok til den film :P

Jeg stemte på SW: Episode I. Synes faktisk det er en ganske hæderlig film. Og langt bedre end 2'eren hvor skuespillet mellem de to hovedpersoner var horribelt. Og at den skulle være for barnlig til at være en Star Wars film kan jeg ikke se - i mine øjne har alle Star Wars filmene et barnligt islæt.
Gravatar

#50 moulder666 15 år siden

#47 Jeg har nu ikke lagt mærke til nogen dårlig modtagelse af Kiss Kiss Bang Bang. Her på Filmz f.eks. har den fået 4/6 og 5/6 (dvd /biograf)

"And you: Stop multiplying!"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: