-
Transformers: De faldnes hævn20%
-
Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende17%
-
Waterworld17%
-
Indiana Jones og krystalkraniets kongerige13%
-
Anden film8%
-
Spider-Man 37%
-
Lady in the Water7%
-
Pearl Harbor5%
-
Fantastic Four3%
-
Batman & Robin2%
-
The Wicker Man (2006)1%
Stemmer i alt: 1465
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Thomsen 15 år siden
Blade Runner blev slagtet af anmelderne (Elsa Gress kaldte den endda for "fascistisk" i et debatprogram på DR) og forbigået af publikum. Her 27 år efter fremstår den som forud for sin tid og en moderne klassiker.
#12 Kruse 15 år siden
#13 enfilmnørd 15 år siden
Kan godt følge din tankegang, med at ingen film, kunne leve op til forventningerne. Men syntes samtidig at der er, at lade filmen slippe for let. Selvom det nogle steder, er en udmærket film, så er den stadig meget barnlig, og langt fra, hvad en "Star Wars"-film, bør være.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#14 mr gaijin 15 år siden
Indy 4 var en succes omsætningsmæssigt, så selvfølgelig laver de da en 5er. Ifølge IMDB skulle den komme i år 2012. Med mindre det lykkedes Roland Emmerich at forårsage verdens undergang til den tid.
#15 moulder666 15 år siden
Af de nævnte film, må det blive Waterworld - selvom den havde crappy skuespil, var den dog ikke helt uden humor eller (en smule) originalitet...resten fortjener dog alle de svinere, man dækker dem med!
Jeg stemte dog "anden film," da jeg mener, at Doom virkelig ikke er så dårlig som man forsøger at gøre den til. På trods af, at man bestemt ikke ser voldsomt godt skuespil, synes jeg, at rollerne er en del mere interessante end i den typiske commando/sci-fi-slasher, den har en del humor, er ganske tro overfor spillet i de to minutters first-person underholdning og formår at overraske hist og her. Hvor de fleste sætter den til 1 eller 2/6, vil jeg mene, at den ligger på en klar 4/6 - ren underholdning!
Star Wars 1 derimod er i mine øjne ikke blevet kritiseret nok! Jar Jar Binks og hans folk, Darth Vader Mini og prinsessen er virkelig nok til at få mit blodtryk op i det røde felt!
#16 Eserage 15 år siden
#17 David Munch 15 år siden
Samme problem med The Postman.
#18 mr gaijin 15 år siden
Læs denne analyse af "Speed Racer",
#19 elwood 15 år siden
Men hvis jeg skal tænke på film som fra start af, og også nu her fik en hård medfart, ja så er Lady in the water et fin eksemple, jeg blev meget glad for den film, hele det her lille "samfund" af mennesker der bor i samme bygning, som blir vidne til noget xtra ordinært, og deler oplevelsen sammen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 filmz-Utyske 15 år siden
Ganske godt bud. Jeg har heller aldrig forstået hvorfor den fik sådan en medfart. Det er en underholdende og flot piratfilm, hvor skuespillerpræstationerne godt nok kunne være lidt bedre, men jeg underholdes stadig af den og glæder mig til at den kommer på BD.
Som #11 skriver, må Blade Runner næsten tage prisen, men af de nævnte må det være "The Wicker Man", ikke fordi det er en god film, fordi det er faktisk en frygtelig film, men så frygtelig en film, at den faktisk fungerer skidegodt som en komedie.