• Transformers: De faldnes hævn
    20%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    17%
  • Waterworld
    17%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    13%
  • Anden film
    8%
  • Spider-Man 3
    7%
  • Lady in the Water
    7%
  • Pearl Harbor
    5%
  • Fantastic Four
    3%
  • Batman & Robin
    2%
  • The Wicker Man (2006)
    1%

Stemmer i alt: 1465

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 mr gaijin 15 år siden

Ingen af dem. De er alle blevet modtaget retfærdigt. Man ligger, som man har redt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 enfilmnørd 15 år siden

Anden/Andre film, har ikke så meget til ordes for de nævnte:

The Last Samurai, Fight Club, Ni fod under(Komedien)

Alle gode film, som anmelderne og til dels publikum slagtede.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#3 MuManden 15 år siden

Indy herfra. Syntes den er ligesom de 3 første, så ved ikke hvorfor der er så mange der har så meget imod den.
Syntes helt klart at 2'eren stadig er den dårligste i serien.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4 McManus 15 år siden

Mener klart at Indiana Jones er blevet modtaget alt for kritisk. Hvis de laver en nummer 5, så ja - Svin dem endelig til for ikke at stoppe mens legen er god. Det mener jeg dog helt bestemt den var da de lavede nr 4 i rækken. Det var 19 år siden vi sidst havde set Harrison Ford med hat og pisk, og som gammel, trofast, Indiana Jones fan synes jeg sgu det var sjovt at se ham gråhåret og med en lille vom. Godt nok brød jeg mig heller ikke om plottet omhandlende rumvæsner, men gik alligevel fra biografen med et smil på læberne og en god fornemmelse efter Ford tog hatten fra Shia til sidst i kirken og gav ham et afvisende blik. Det valgte jeg at tyde som "Nej du kan tro nej - Der kommer ikke flere film, og slet ikke med dig som den nye Indiana Jones" :D

Havde egentlig ikke så meget imod spiderman 3, men mener dog at historien om Peter Parker har meget mere potentiale end nogle af de film der hidtil er blevet lavet!

Transformers 2 var noget lort, og er slet ikke blevet slagtet nok imo!
Gravatar

#5 MOVIE1000 15 år siden

Anden film
jeg synes at det er Halloween (2007)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 The Insider 15 år siden

Ud af alle de nævnte, synes jeg, kun én er modtaget uretfærdigt - Lady in the Water.
War. War never changes.
Gravatar

#7 Skobbolop 15 år siden

Cutthorat Island!...

Den har vist fået ret meget kritik gennem tiden og det synes jeg er synd. Det kan have noget at gøre med at jeg var ret ung da jeg så den første gang, men synes nu det er en fin piratfilm, selvom jeg i dag godt kan finde en del svagheder ved den...

#8 lagoni 15 år siden

Lady in the Water. Den er ikke et mesterværk, men hvis man er indstillet på at se en eventyrhistorie, fungerer den faktisk godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 vapor 15 år siden

Anden film: The Island!
På trods af al den "product placement" var det en rigtigt god film. Den bedste film Michael Bay har lavet.
Gravatar

#10 Twister 15 år siden

Af de udvalgte vil jeg mene at Star Wars episode I er den film der blev mest uretfærdigt modtaget. det var jo en urimelig stor mængde hype der florerede omkring filmen. Ingen film ville kunne leve op til de standarter som "folket" krævede af Star War Episode I IMO.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: