• Transformers: De faldnes hævn
    20%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    17%
  • Waterworld
    17%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    13%
  • Anden film
    8%
  • Spider-Man 3
    7%
  • Lady in the Water
    7%
  • Pearl Harbor
    5%
  • Fantastic Four
    3%
  • Batman & Robin
    2%
  • The Wicker Man (2006)
    1%

Stemmer i alt: 1465

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 wimmie 15 år siden

Jeg har heller ikke hørt nogen dårlige anmeldelser af Kiss Kiss, Bang Bang... til gengæld er den ret undervurderet og har slet ikke fået den opmærksomhed den fortjener - fantastisk film :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#52 Kruse 15 år siden

#51: Helt enig! Den film er fantastisk og har massevis af geniale quotes :)

Harry: Still gay?
Perry: Me? No. I'm knee-deep in pussy. I just like the name so much, I can't get rid of it.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#53 filmz-ab 15 år siden

De værste to film på listen er Batman & Robin og Lady in the water. Nøj hvor de stinker. De burde næsten ha haft endnu værre kritik. Men den sidste hører vist også blandt de dårligste film nogensinde, især taget i betragtning af M. Night som startede så lovende.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#54 MOVIE1000 15 år siden

har lige set Lady in the water jeg blev virkelig overrasket. valgte at se den efter som den står på listen og jeg kan godt lide den. jeg kan slet ikke komme på noget dårligt over den 5/6 herfra. synes også at Paul spiller perfekt har endnu ikke set en film hvor jeg blev skuffet med ham.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#55 filmzkim 15 år siden

Ang Lee's Hulk.
Star Wars: Episode I - Den Usynlige Fjende.
Fantastic 4.

Gravatar

#56 the_paki_don 15 år siden

#50 Jeg mener heller ikke anmeldelser, da den blev rost til skyerne (mindes den havde omtrent 83% på RottenTomatoes), men hvordan den klarede sig i biffen. Jeg har vist filmen til flere venner, som har følt sig snydt, fordi de ikke kendte til filmen. Dårlig marketing eller overflydelse af markedet ved release-tid kan jeg ikke huske nu, men ved, at jeg (indtil The Dark Knight brændte sig ind i mine nethinder) havde "Kiss Kiss Bang Bang" som min absolut yndlingsfilm.

Grunden til at jeg nævner den, er fordi Indiana Jones IV er med på listen sammen med Spider-Man 3, som fik rimelig god medvind fra anmelderne, så jeg læser "modtagelse" som til det almindelige biograf/hjemmebiograf publikum.

#51 Fantastisk film indeed. Hvis bare Christian Bale var med i den... :) Og INGEN referencer til Gay Perry i den kontekst! FY!

#52 Den film er jo "quote HEAVEN".

Slutter af med en replik fra RD JR. :"Yeah, don't quit your gay job..."
Gravatar

#57 coftkohl 15 år siden

Stemte Waterworld, kan godt lide den film, men den fik nok sine dårlige anmeldelser pga. den var den dyreste på sin tid.

Det er lidt sjovt som all tror at væsnerne i Indy4 er rumvæsner, var også det jeg troede da jeg så den, men ifølge Lucas / Spielberg skal de forstille at være interdimensionelle væsner, men det fik de vist ikke forklaret :P
Gravatar

#58 Nexiz 15 år siden

Well i al fald var Kiss Kiss Bang Bang en stærkt overset film, omend ikke ligefrem dårligt modtaget :)
Gravatar

#59 Batsy 15 år siden

Indy 4
ang lee hulk hvad er der dårligt med den??
Transfomres 2
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#60 elsotho 15 år siden

#49 totalt enig med dig

Skriv ny kommentar: