-
Star Wars 726%
-
Alien 519%
-
Die Hard 514%
-
Tilbage til fremtiden 411%
-
Indiana Jones 59%
-
Evil Dead 47%
-
Austin Powers 45%
-
Rambo 53%
-
Frækkere end politiet tillader 43%
-
Politiskolen 81%
-
Shrek 51%
-
Rocky 71%
Stemmer i alt: 2886
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 KEiZ 13 år siden
#22 Spanner 13 år siden
Fix'd
Jeg savnede lidt en "ingen af dem" valgmulighed i afstemningen
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#23 HonoDelLoce 13 år siden
I teorien vil jeg jo også gerne se både en Indy og en Alien mere.. Men begge steder ser jeg det - i bedste fald - som utopisk optimisme at tro på en værdig efterfølger.. Jeg var faktisk ikke helt så negativt stemt over for Indy 4, som flere herinde.. Men synes det var en klar indikation af, at det gik ned af bakke, og jeg frygter, at en 5'er ville fortsætte trenden..
#24 Åkepool 13 år siden
Det blev så istedet "Alien 5".
#25 Skeloboy 13 år siden
#26 nitinkadk 13 år siden
Alien, Die Hard og Austin Powers kunne være et bud, men jeg syntes serierne er gået stødt ned af bakken siden begyndelsen. Jeg vil ikke være direkte imod en fortsættelse af disse dog.
Tilbage til fremtiden er en glimrende serie. Men den fik en rigtig fin afslutning. Lad den forblive afsluttet.
Rambo, Frækkere end politiet tillader, Politiskolen, Shrek og Rocky siger mig absolut intet. Det vil ikke være noget jeg har den helt stor interesse i. Rambo, Frækkere end politiet tillader og Shrek vil jeg dog nok se, når de engang kommer i tv'et.
Tilbage er der kun at sætte stemmen på Evil Dead 4. Serien er kun blevet bedre med tiden. Omend toeren og treeren er ca. på niveau. Bruce Campell og Sam Raimi sammen er bare altid super underholdende.
#27 Batsy 13 år siden
eller Rambo 5 som os vil afrunde af med rambo! 8)
#28 moulder666 13 år siden
Af alle fortsættelser så jeg nok helst en ny Gremlins-film - de små sataner mangler virkelig noget screentime! :-)
#29 Batsy 13 år siden
Ja for satan!!
Den skal udgives i december og den skal være i julen d:!
Dadadadadadaddadad elsker deres main track!
#30 StarWarsFanTHX11384Eb 13 år siden
Rocky, Tilbage til Fremtiden har fået en værdig slutning og resten har jeg ikke set.