• Star Wars 7
    26%
  • Alien 5
    19%
  • Die Hard 5
    14%
  • Tilbage til fremtiden 4
    11%
  • Indiana Jones 5
    9%
  • Evil Dead 4
    7%
  • Austin Powers 4
    5%
  • Rambo 5
    3%
  • Frækkere end politiet tillader 4
    3%
  • Politiskolen 8
    1%
  • Shrek 5
    1%
  • Rocky 7
    1%

Stemmer i alt: 2886

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 KEiZ 13 år siden

hehe havde ikke tænkt på tilbage til fremtiden, hvis de kunne finde en fed ide og bygge vidre på de 3 første eller noget helt nyt, ville jeg være frisk, men stemte nu på Aliens, det er nok der der er størst chance for der ville komme noget fedt ud af det.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#22 Spanner 13 år siden

Moog (10) skrev:
Alien 5 helt klar, måske endda med Ridley Tony Scott som instruktør... Wait what, thats already gonna happen... yay!

Fix'd

Jeg savnede lidt en "ingen af dem" valgmulighed i afstemningen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#23 HonoDelLoce 13 år siden

Stemmen røg på Die Hard 5.. Det er den eneste serie so far, hvor jeg har nydt hvert kapitel (dog 2'eren knap så meget som de tre andre :) ).. Det er samtidigt også den serie, jeg ser størst mulighed for en habil sequel mere..

I teorien vil jeg jo også gerne se både en Indy og en Alien mere.. Men begge steder ser jeg det - i bedste fald - som utopisk optimisme at tro på en værdig efterfølger.. Jeg var faktisk ikke helt så negativt stemt over for Indy 4, som flere herinde.. Men synes det var en klar indikation af, at det gik ned af bakke, og jeg frygter, at en 5'er ville fortsætte trenden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 Åkepool 13 år siden

Hmm, er lidt utilfreds med, at man ikke kan stemme anden film, da det så var blevet "Terminator 5" min stemme var gået til.

Det blev så istedet "Alien 5".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 Skeloboy 13 år siden

#24 - men når spørgsmålet går på: "hvilken vil du HELST se", så behøver der ikke være nogen "anden film" eller "ingen"
Gravatar

#26 nitinkadk 13 år siden

Star Wars og Indiana Jones gider jeg ikke se mere på. Lucas har ikke stået bag en god film meget længe, så ingen grund til at tro det skulle være anderledes nu.

Alien, Die Hard og Austin Powers kunne være et bud, men jeg syntes serierne er gået stødt ned af bakken siden begyndelsen. Jeg vil ikke være direkte imod en fortsættelse af disse dog.

Tilbage til fremtiden er en glimrende serie. Men den fik en rigtig fin afslutning. Lad den forblive afsluttet.

Rambo, Frækkere end politiet tillader, Politiskolen, Shrek og Rocky siger mig absolut intet. Det vil ikke være noget jeg har den helt stor interesse i. Rambo, Frækkere end politiet tillader og Shrek vil jeg dog nok se, når de engang kommer i tv'et.

Tilbage er der kun at sætte stemmen på Evil Dead 4. Serien er kun blevet bedre med tiden. Omend toeren og treeren er ca. på niveau. Bruce Campell og Sam Raimi sammen er bare altid super underholdende.
Gravatar

#27 Batsy 13 år siden

Die hard 5- vil være fedt at afrunde franchisen med Brucie sammen med holdet fra die hard 1 :D

eller Rambo 5 som os vil afrunde af med rambo! 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#28 moulder666 13 år siden

Af de nævnte: Die Hard 5.

Af alle fortsættelser så jeg nok helst en ny Gremlins-film - de små sataner mangler virkelig noget screentime! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#29 Batsy 13 år siden

28#

Ja for satan!!

Den skal udgives i december og den skal være i julen d:!

Dadadadadadaddadad elsker deres main track!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#30 StarWarsFanTHX11384Eb 13 år siden

Jeg gad gerne at se Star Wars 7, Alien 5 og Indiana Jones 5. Og Rambo, måske.
Rocky, Tilbage til Fremtiden har fået en værdig slutning og resten har jeg ikke set.

Skriv ny kommentar: