• Johnny Depp
    29%
  • Edward Norton
    16%
  • Christian Bale
    13%
  • Brad Pitt
    9%
  • Robert Downey Jr.
    8%
  • Viggo Mortensen
    8%
  • Samuel L. Jackson
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Natalie Portman
    3%
  • Josh Brolin
    1%
  • Keira Knightley
    1%
  • Colin Farrell
    1%

Stemmer i alt: 2137

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#121 filmz-ab 15 år siden

Meget enig i din vurdering. Visuelt et vidunder. Men jeg elskede også Snyders 300, selvom indholdet her er bedre. Jeg er mest til Rorschack :-) Jeg har selv filmen på BR, og efter min mening det fedeste surround anlæg (dali og sony reciver), hvor dts-hd master virkelig sparker ass i den film. Hvad er du til?
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#122 filmz-Bruce 15 år siden

#121 Absolut en top-5 BR skive mener jeg, hvis man ser bort fra alle animationsfilmene, som jo nærmest pr. defintion ser perfekte ud. Perfekt 10'er og et flot lydspor, men ikke mindst et perfekt sammensat soundtrack. 99 luftballons fortjener pil opad :)

Der er mange gode lydspor på markedet efterhånden, men jeg har en præference for dem som formår at udnytte surround til atmosfære, så hvis man lukker øjnene stadig føler sig til stede. Således bliver de stille momenter til andet end dialog. Descent har virkelig et hårrejsende lydspor i den genre. 3:10 To Yuma har har et fantastisk 7.1 action lydspor, hvor alle kanaler kommer til sin ret. Men i det hele taget har jeg vel ikke hørt et Paramount Vantage lydspor, som ikke er i top. The Bank Job var rigtig godt.

Og så er der lige det med klangen, for man kan sagtens finde mange gode lydspor med en høj bitrate. Men når man begynder at gå op i 48kHz, 24-bit lydspor, så kan forskellen i "klang" og detaljegrad virkelig opleves.

Master & Commander havde jeg faktisk ikke troet ville lyde så meget bedre, eftersom det "gamle" DTS spor var suverænt. Men der var det netop klangen, som havde fået et spark opad med 48kHz, 24-bit og det var lækkert.

Og så er jeg til komikeren :) Han minder mig utrolig meget om Powers Boothe.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#123 filmz-ab 15 år siden

Enig mht. 3:10 to Yuma. Kæft et lydspor da.

Nu kører jeg stadig 5.1 kanal, men har dog muligheden og højtaler til 7.1, mangler lige pladsen, men fedt er det i den grad. Og det gamle DTS er stadig min favorit, selvom dts-had master og true hd er ret fede.
Gravatar

#124 filmz-Bruce 15 år siden

#123 Ja der er lige det med pladsen. Kniber det, så er dipole surrounder perfekte til at lave diffus lyd, så selvom de er tæt på, ikke kan retningsbestemmes!
Gravatar

#125 filmz-ab 15 år siden

Okay :-) Hvad var det du havde af udstyr
Gravatar

#126 filmz-Bruce 15 år siden

#125 2 stks. B&W 804S, 1 stk HTM4S center, 1 PV sub og 4 stks. DS 603'ere. Denon 3808A receiver.
Gravatar

#127 myshkin 15 år siden

Det er ikke nogen dårlig liste, og selv om jeg fortrækker at se Rourke vinde valgte jeg Brolin. Depp er bestemt ikke dårlig, det har han jo bevidst (Fear and Loathing, Ed Wood, etc). Med undtagelse af Portman MÅSKE skuffer kvinderne på den liste. Hun trænger til en god film, synes jeg.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#128 Lady Arwen 15 år siden

JOHNNY DEPP :D
Doctor Who <3
Gravatar

#129 Buzz 15 år siden

Mel Gibson fortjener mest at vinde en Oscar i The Man Without a Face
Gravatar

#130 filmz-ab 15 år siden

Bruce

God smag :-) og godt (dyrt) valg :-) Det er også kun hifi klubben der kan levere det bedste, og jeg er absolut tilfreds med min Dali. Overvejer at købe deres dyreste front højtaler, stk. 139.000 eller noget i den stil (griner, det sidste er en joke)

Ved du hvordan B&W er i forhold til Dali

Skriv ny kommentar: