-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#121 filmz-ab 15 år siden
#122 filmz-Bruce 15 år siden
Der er mange gode lydspor på markedet efterhånden, men jeg har en præference for dem som formår at udnytte surround til atmosfære, så hvis man lukker øjnene stadig føler sig til stede. Således bliver de stille momenter til andet end dialog. Descent har virkelig et hårrejsende lydspor i den genre. 3:10 To Yuma har har et fantastisk 7.1 action lydspor, hvor alle kanaler kommer til sin ret. Men i det hele taget har jeg vel ikke hørt et Paramount Vantage lydspor, som ikke er i top. The Bank Job var rigtig godt.
Og så er der lige det med klangen, for man kan sagtens finde mange gode lydspor med en høj bitrate. Men når man begynder at gå op i 48kHz, 24-bit lydspor, så kan forskellen i "klang" og detaljegrad virkelig opleves.
Master & Commander havde jeg faktisk ikke troet ville lyde så meget bedre, eftersom det "gamle" DTS spor var suverænt. Men der var det netop klangen, som havde fået et spark opad med 48kHz, 24-bit og det var lækkert.
Og så er jeg til komikeren :) Han minder mig utrolig meget om Powers Boothe.
#123 filmz-ab 15 år siden
Nu kører jeg stadig 5.1 kanal, men har dog muligheden og højtaler til 7.1, mangler lige pladsen, men fedt er det i den grad. Og det gamle DTS er stadig min favorit, selvom dts-had master og true hd er ret fede.
#124 filmz-Bruce 15 år siden
#125 filmz-ab 15 år siden
#126 filmz-Bruce 15 år siden
#127 myshkin 15 år siden
- internet anonymous
#128 Lady Arwen 15 år siden
#129 Buzz 15 år siden
#130 filmz-ab 15 år siden
God smag :-) og godt (dyrt) valg :-) Det er også kun hifi klubben der kan levere det bedste, og jeg er absolut tilfreds med min Dali. Overvejer at købe deres dyreste front højtaler, stk. 139.000 eller noget i den stil (griner, det sidste er en joke)
Ved du hvordan B&W er i forhold til Dali