• Johnny Depp
    29%
  • Edward Norton
    16%
  • Christian Bale
    13%
  • Brad Pitt
    9%
  • Robert Downey Jr.
    8%
  • Viggo Mortensen
    8%
  • Samuel L. Jackson
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Natalie Portman
    3%
  • Josh Brolin
    1%
  • Keira Knightley
    1%
  • Colin Farrell
    1%

Stemmer i alt: 2137

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Nicki52 15 år siden

bn (20) skrev:
Nicki52 (19) skrev:
bn (9) skrev:

Samuel L. Jackson, Mickey Rourke, Brad Pitt, Natalie Portman, Colin Farrell, Keira Knightley og Josh Brolin har dog med sikkerhed ikke lavet noget Oscar-værdigt endnu. Her må jeg dog lige tage forbehold for Rourke's rolle i 'The Wresler', som jeg stadig mangler at få set.

Brad Pitt i "Legendernes tid" mener jeg er oskar-værdigt.

Det er jeg så ikke enig i. Men ikke desto mindre synes jeg da, det er en af hans bedste roller.

Okay, jeg mente filmen, ikke Pitt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#22 BN 15 år siden

Nicki52 (21) skrev:
Okay, jeg mente filmen, ikke Pitt.

Så du mente: "Legendernes tid" mener jeg er oskar-værdigt."

Tjah, det der "Brad Pitt i....." var lidt svært at se bort fra. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 Petrescu 15 år siden

Keira Knigtley fortjener ikke en Oscar, men så fortjener hun jo så meget andet.

I øvrigt har jeg stemt på Christian Bale der i uhyggelig grad kan transformere sig til sin filmkarakter. Men der er en del af listen der fortjener en anerkendelse af deres arbejde, selvom Colin Farrell godt nok har talentet, men kun i meget lille grad har vist det, som f.eks. i In Bruges.
Samuel L. Jackson burde dog i min bevidsthed slet ikke være på listen. Ja, han er cool as fcuk, men derefter er der ikke meget mere at komme efter.
Gravatar

#24 chronaden 15 år siden

HELT klart "Johnny Depp"
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#25 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg stemte blankt, da jeg mener det er en helt anden end dem på listen som fortjener en oscar. Dette er nemlig Peter O'Toole.

Af dem på listen, er der mange gode. Jeg er stadigvæk irriteret over at Natalie Portman ikke vandt for Closer, egentlig også Clive Owen. Jeg synes egentlig ikke der er nogle af de andre som har leveret en decideret Oscar vindende præstation. Edward Norton for American History X måske.

Johnny Depp og Christian Bale leverer dog altid stabile og gode præstationer
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#26 the_paki_don 15 år siden

Der er vel ingen tvivl om, hvem JEG stemte på... :) Bale er en fantastisk skuespiller og burde have været nomineret for Newsies. Øh, jeg mener "The Machinist". Eller til en vis grad "American Psycho". Det er min yndlingspræstation fra hans side af, men havde på fornemmelsen, at det var en rolle, som ikke passede ind i "Oscar materiale", selvom det er en, erkendeligt, forkert holdning at have. Man bør krediteres ift. ens arbejde og ikke, hvilken slags rolle, man har spillet. Johnny Depp er også en rigtig god kandidat og klart mærkeligt at DiCaprio er glemt på listen.
Gravatar

#27 Frederik 15 år siden

#7: In Bruges.

Stemte Viggo Mortensen.
Gravatar

#28 LasseUk 15 år siden

Helt klart Christian Bale. Patrick Bateman var en fantastisk præstation fra Bale. Batman/Bruce Wayne - han ramte mere eller mindre præcist det jeg ser som Batman. Hans rolle som Trevor Reznick i The Machinist er nok hans stærkeste præstation, men han formår at være god i alt han laver, og stjæler efter min mening rampelyset fra Johnny Depp i Public Enemies.

Jeg er ikke overrasket over at Johnny Depp er nummer 1 og han er da også dygtig, men jeg synes han er meget overvurderet og hans rolle som Captain Jack Sparrow er i de to efterfølgere pinlig dårlig - og endeløst irriterende. En skam for jeg synes faktisk han gjorde det rigtig godt i den første.

Edward Norton og Robert Downey Jr. fortjener også meget ros, men Norton har ikke givet også en virkelig fed præstation i et par år nu, hvor Downey Jr. ligesom Bale formår altid at være god.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#29 kasper0204 15 år siden

Johnny Depp - han overrasker mig altid i de film, han er med i :o)
Gravatar

#30 filmz-loke76 15 år siden

Johnny Depp + Benicio del Toro i Fear and Loathing in Las Vegas, at de ikke fik var rent røveri..

Gary Oldman i Dracula (evt også LEON)

Jeg kan for guds skyld ikke se det store lys I Bale. Han er bare Bale, altid den samme, med ca samme ansigts mimik hver eneste gang.. Jeg synes er det mest overvurderede lige PT
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.

Skriv ny kommentar: