-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Nicki52 15 år siden
Okay, jeg mente filmen, ikke Pitt.
#22 BN 15 år siden
Så du mente: "Legendernes tid" mener jeg er oskar-værdigt."
Tjah, det der "Brad Pitt i....." var lidt svært at se bort fra. ;-)
#23 Petrescu 15 år siden
I øvrigt har jeg stemt på Christian Bale der i uhyggelig grad kan transformere sig til sin filmkarakter. Men der er en del af listen der fortjener en anerkendelse af deres arbejde, selvom Colin Farrell godt nok har talentet, men kun i meget lille grad har vist det, som f.eks. i In Bruges.
Samuel L. Jackson burde dog i min bevidsthed slet ikke være på listen. Ja, han er cool as fcuk, men derefter er der ikke meget mere at komme efter.
#24 chronaden 15 år siden
#25 filmz-jonasgr 15 år siden
Af dem på listen, er der mange gode. Jeg er stadigvæk irriteret over at Natalie Portman ikke vandt for Closer, egentlig også Clive Owen. Jeg synes egentlig ikke der er nogle af de andre som har leveret en decideret Oscar vindende præstation. Edward Norton for American History X måske.
Johnny Depp og Christian Bale leverer dog altid stabile og gode præstationer
'Cause I'm evil"
#26 the_paki_don 15 år siden
#27 Frederik 15 år siden
Stemte Viggo Mortensen.
#28 LasseUk 15 år siden
Jeg er ikke overrasket over at Johnny Depp er nummer 1 og han er da også dygtig, men jeg synes han er meget overvurderet og hans rolle som Captain Jack Sparrow er i de to efterfølgere pinlig dårlig - og endeløst irriterende. En skam for jeg synes faktisk han gjorde det rigtig godt i den første.
Edward Norton og Robert Downey Jr. fortjener også meget ros, men Norton har ikke givet også en virkelig fed præstation i et par år nu, hvor Downey Jr. ligesom Bale formår altid at være god.
#29 kasper0204 15 år siden
#30 filmz-loke76 15 år siden
Gary Oldman i Dracula (evt også LEON)
Jeg kan for guds skyld ikke se det store lys I Bale. Han er bare Bale, altid den samme, med ca samme ansigts mimik hver eneste gang.. Jeg synes er det mest overvurderede lige PT