• Johnny Depp
    29%
  • Edward Norton
    16%
  • Christian Bale
    13%
  • Brad Pitt
    9%
  • Robert Downey Jr.
    8%
  • Viggo Mortensen
    8%
  • Samuel L. Jackson
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Natalie Portman
    3%
  • Josh Brolin
    1%
  • Keira Knightley
    1%
  • Colin Farrell
    1%

Stemmer i alt: 2137

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Frederik 15 år siden

#30: Har du set Laurel Canyon? Der er han fandme ret langt væk fra de roller han normalt spiller :)
Gravatar

#32 Skeloboy 15 år siden

#25 - er helt enig. Nu fik jeg lige kiggede igennem, hvem der har modtaget en oscar samme år, som han har været nomineret. Det er jo også en faktor, man skal tage med.

Og Gregory Peck fik en Oscar for To Kill A Mockingbird, hvor Peter O'Toole var Mr. Lawrence. Peck er rigtig god, her skulle O'Toole helt sikkert have fået den.

Men ellers har han været oppe imod John Wayne for True Grit, Marlon Brando for Godfather og Robert De Niro for Raging Bull, Ben Kingsley for Ghandi, Forest Whitaker for The Last King of Scotland. Og det må hvertfald siges, at de havde fortjent det.

Ellers mener jeg stadig, at Mickey Rourke burde have fået statuetten for The Wrestler
Gravatar

#33 filmzkim 15 år siden

Hvis Robert Downey Jr. skulle have vundet en Oscar skulle det nok være, da han overraskede i Tropic Thunder, for tror desværre ikke han kommer tæt på igen.

Det samme med Edward Norton. Han er en af mine yndlingsskuespiller med hans præstationer i Fight Club og American History X, men jeg tror at hvis han skulle have vundet en Oscar, skulle det nok havde været for de præstationer, Jeg tror nemlig desværre ikke, at han kommer med flere fantastiske præstationer... Men jeg håber inderligt.

Det overrasker mig virkelig at Colin Farrell ikke er længere oppe på listen... og endda under Keira Kneightly. En mget undervurderet skuespiller, og jeg synes, han gjorde det fantastisk i Phonebooth og In Bruges.

Johnny Depp får helt sikkert vundet en eller flere Oscars ude i fremtiden.

Brad Pitt har gang på gang vist sit ypperste, men det har åbenbart ikke været nok.
Han fik ikke en gang en nominering for sin rolle i Benjamin Buttons, så det er usandsynligt at han får en foreløbig.

Samuel L. Jackson spiller ofte ekstrem elendigt, men en gang imellem gør han det rigtig fantastisk. Hans præstation i Ressurecting The Champ var næsten en Oscar værdig.

Christian Bale ved vi jo alle sammen vinder en Oscar, og har næsten også fortjent en for sin rolle i The Machinist og Rescue Dawn.

Lad os se, hvordan The Road bliver modtaget, for Viggo Mortensen ser ud til at leverer rollen massivt.

En der mangler på listen kunne være Don Cheadle.

Natalie Portman er en fantastisk skuespiller og en fryd for øjet.

Keira Kneightly Fuck-Off!
Gravatar

#34 filmzkim 15 år siden

Så konklusion er... :b
Gravatar

#35 MMB 15 år siden

Downey Jr er på vej tilbage efter et langt sidespor. Så kan ikke se hvorfor han ikke skulle komme tæt på igen? Faktisk er Sherlock Holmes her til jul et meget godt bud på en nominering.

Og btw. Brad Pitt BLEV nomineret for Benjamin's Button.
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 15 år siden

Samuel L. Jackson, Natalie Portman, Keira Knightley og Colin Farrell kan jeg virkelig ikke se fortjener en Oscar. De har hver især spillet fint i enkelte film, men slet ikke godt nok til, at skulle hædres på den måde (men hvad fanden? Julia Roberts fik en for at gentage den samme rolle hun havde haft i 10 film forinden). Jeg stemte Johnny Depp. Synes han skulle have haft en for Fear And Loathing In Las Vegas, men han har gang på gang vist sig, at kunne klare selv de mest krævende roller glimrende. Ellers forstår jeg heller ikke hvor Loenardo DiCaprio er henne. Ganske vist sov han igennem Titanic, filmens som de fleste klandrer ham for, men han var fremragende før og efter. Bale ved jeg sgu ikke rigtigt med. Han kan spille skuespil, det er bare længe siden jeg har set ham imponere. Mickey Rourke bør have fået en for The Wrestler, og jeg tror næsten ikke han får en chance til (lidt ligesom Bill Murray bør have fået en for Lost In Translation, og nok heller ikke får chancen igen). Robert Downey Jr. spiller fremragende, men ikke typiske Oscar-roller. Brad Pitt bør også få en på et tidspunkt. Edward Norton ved jeg sgu ikke om får chancen igen. Jeg føler lidt hans storhedstid er ovre, men man kan jo aldrig vide. Viggo Mortensen.. meh... jeg kan ikke se hvad der er så vildt ved ham, men måske er det bare fordi jeg ikke er patriot? Jeg under ham det bedste, og han spiller skam også fint, jeg ved bare ikke om jeg synes, det er godt nok.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 filmzkim 15 år siden

#35 - Foeller skrev:
Og btw. Brad Pitt BLEV nomineret for Benjamin's Button.

Sorry, my bad.

Tænkte mig lidt om et stykke tid, og trækker min mening om Brad Pitt tilbage.
Jeg tror bestemt at han er Oscarværdig, når han er bedst. I 12 Monkeys, Fight Club og Babel spiller han helt fantastisk.

35 - Foeller skrev:
Downey Jr er på vej tilbage efter et langt sidespor.

Sidespor?
Gravatar

#38 RasmusFL 15 år siden

Brad Pitt eller Mickey Rourke
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#39 MMB 15 år siden

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Downey,_Jr.#Su...

Det er jo kun 5 år siden han kom tilbage og blev stoffri osv.
Gravatar

#40 filmzkim 15 år siden

Okay, følger ikke rigtig med i sådan noget, med mindre det bliver kastet i hovedet på mig, eller tilfældigvis står på Filmz.

Skriv ny kommentar: