-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Frederik 15 år siden
#32 Skeloboy 15 år siden
Og Gregory Peck fik en Oscar for To Kill A Mockingbird, hvor Peter O'Toole var Mr. Lawrence. Peck er rigtig god, her skulle O'Toole helt sikkert have fået den.
Men ellers har han været oppe imod John Wayne for True Grit, Marlon Brando for Godfather og Robert De Niro for Raging Bull, Ben Kingsley for Ghandi, Forest Whitaker for The Last King of Scotland. Og det må hvertfald siges, at de havde fortjent det.
Ellers mener jeg stadig, at Mickey Rourke burde have fået statuetten for The Wrestler
#33 filmzkim 15 år siden
Det samme med Edward Norton. Han er en af mine yndlingsskuespiller med hans præstationer i Fight Club og American History X, men jeg tror at hvis han skulle have vundet en Oscar, skulle det nok havde været for de præstationer, Jeg tror nemlig desværre ikke, at han kommer med flere fantastiske præstationer... Men jeg håber inderligt.
Det overrasker mig virkelig at Colin Farrell ikke er længere oppe på listen... og endda under Keira Kneightly. En mget undervurderet skuespiller, og jeg synes, han gjorde det fantastisk i Phonebooth og In Bruges.
Johnny Depp får helt sikkert vundet en eller flere Oscars ude i fremtiden.
Brad Pitt har gang på gang vist sit ypperste, men det har åbenbart ikke været nok.
Han fik ikke en gang en nominering for sin rolle i Benjamin Buttons, så det er usandsynligt at han får en foreløbig.
Samuel L. Jackson spiller ofte ekstrem elendigt, men en gang imellem gør han det rigtig fantastisk. Hans præstation i Ressurecting The Champ var næsten en Oscar værdig.
Christian Bale ved vi jo alle sammen vinder en Oscar, og har næsten også fortjent en for sin rolle i The Machinist og Rescue Dawn.
Lad os se, hvordan The Road bliver modtaget, for Viggo Mortensen ser ud til at leverer rollen massivt.
En der mangler på listen kunne være Don Cheadle.
Natalie Portman er en fantastisk skuespiller og en fryd for øjet.
Keira Kneightly Fuck-Off!
#34 filmzkim 15 år siden
#35 MMB 15 år siden
Downey Jr er på vej tilbage efter et langt sidespor. Så kan ikke se hvorfor han ikke skulle komme tæt på igen? Faktisk er Sherlock Holmes her til jul et meget godt bud på en nominering.
Og btw. Brad Pitt BLEV nomineret for Benjamin's Button.
#36 Lord Beef Jerky 15 år siden
#37 filmzkim 15 år siden
Sorry, my bad.
Tænkte mig lidt om et stykke tid, og trækker min mening om Brad Pitt tilbage.
Jeg tror bestemt at han er Oscarværdig, når han er bedst. I 12 Monkeys, Fight Club og Babel spiller han helt fantastisk.
Sidespor?
#38 RasmusFL 15 år siden
#39 MMB 15 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Downey,_Jr.#Su...
Det er jo kun 5 år siden han kom tilbage og blev stoffri osv.
#40 filmzkim 15 år siden
Okay, følger ikke rigtig med i sådan noget, med mindre det bliver kastet i hovedet på mig, eller tilfældigvis står på Filmz.