-
Johnny Depp29%
-
Edward Norton16%
-
Christian Bale13%
-
Brad Pitt9%
-
Robert Downey Jr.8%
-
Viggo Mortensen8%
-
Samuel L. Jackson7%
-
Mickey Rourke5%
-
Natalie Portman3%
-
Josh Brolin1%
-
Keira Knightley1%
-
Colin Farrell1%
Stemmer i alt: 2137
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 zamm- 15 år siden
#42 filmz-ab 15 år siden
Men for at vende tilbage til enmet, så mener jeg bestemt ikk Depp burde ligge nr et. Ja, han er da god, men ofte klæder han sig ud og leverer ofte teater skuespil. Leonardo DiCaprio er langt bedre skuespiller, og han er ikk engang på? Derudover har vi Bale, som måske liiige skal ta' sig sammen i fremtiden, men tror helt klart han snupper en oscar i fremtiden. Brolin er også herlig. ¨
#43 filmz-ab 15 år siden
Synes da klart, at Bale har spillet skuespil til en oscar. The Machinist og American Psycho. Norton har også, American History X, som hos mig hører helt oppe i toppen blandt all time præstationer nogensinde.
#44 mr gaijin 15 år siden
Edit: Jeg fortryder allerede. Jeg glemmer hele tiden at Depp ikke bare er et idol, men også en utrolig dygtig skuespiller. Han ville få et museklik fra mig, hvis jeg kunne gøre det om.
#45 filmzkim 15 år siden
Ja enig.
Jeg foreslog også afstemningen som "Bedste ikke Oscar-vindene skuespiller".
#46 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#47 sluppermand 15 år siden
#48 BN 15 år siden
Vi er mere end tæt på at været enige om, at Bale har spillet skuespil til en Oscar - derefter er der kun spørgsmålet om i hvilken film han har gjort det. Jeg hælder lige nu til 'Empire of the Sun', men der skal lige ses/genses nogle af Bale's senere film, før jeg vil lægge mig fast på én bestemt.
Og med hensyn til Norton .... ved du hvad, du har ret! Hans præstation i 'American History X' ER virkelig så stærk og gennemført (
#49 Christian Voldborg 15 år siden
Når det så er sagt, så kan det kun gå for langsomt med at få smidt gyldne statuer af små mænd i hovederne på Johnny Depp, Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Robert Downey Jr. og Viggo Mortensen, der alle er blandt vor tids elite af filmskuespillere. Jeg synes, at det er rystende ingen af de nævnte talenter har. Det er jo den "røvrendte" generation? Edward Norton fortjener dog også, men han har - ligesom Robert De Niro - været rimelig "slap" de seneste par år. Meget beklageligt, da hans talent er kolossalt.
#50 MMB 15 år siden
Er det ikke lige at stramme den? Ved godt han er dedikeret osv, men at sige han er historiens mest dedikerede karakterskuespiller. No doubt.
Jeg forstår altså ikke al den hype omkring ham. Selvfølgelig er han en fremgragende skuespiller, men han bliver konstant udnævnt som verdens bedste skuespiller osv osv herinde. Man skulle tro, at I fik bule i buksen af at se hans film, så vilde er I jo med ham?